نقش مؤثر پايداري توليد شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد در تامین گاز کشور

نقش مؤثر پايداري توليد شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد در تامین گاز کشور مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ايران گفت: شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد با پايداري توليد، نقش به‌سزايي در عملكرد شركت ملي گاز ايران به لحاظ تأمین گاز طبيعي مشتركان ايفاء مي‌كند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط […]

نقش مؤثر پايداري توليد شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد در تامین گاز کشور

مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ايران گفت: شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد با پايداري توليد، نقش به‌سزايي در عملكرد شركت ملي گاز ايران به لحاظ تأمین گاز طبيعي مشتركان ايفاء مي‌كند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد، مسعود زردويان در حاشيه بازديد از اين پالايشگاه افزود: با توجه به اينكه اين شركت استراتژي‌ترين پالايشگاه كشور در منطقه شمال و شمال‌شرق در تأمین گاز مشتركان است، اين مجتمع در زمستان سال ۹۸ جزء پايدارترين پالايشگاه‌هاي گازي كشور بود و باعث شد هموطنان در صحت و آسايش زمستان را پشت سر بگذرانند.

وي با اشاره به شرايط حاكم بر كشور به لحاظ ويروس كرونا اظهارداشت: همكاران مي بايست به مسائل ايمني عمليات توجه نمايند و با توجه به شرايط خاص كشور لزوم مقابله و پيشگيري از شيوع بيشتر بيماري كرونا از اهميت خاصي برخوردار است و براي ما از اولويت‌هاي اصلي عمليات بوده تا انشاا… با صحت و سلامت از اين شرايط عبور نمایيم.

اين مقام مسؤول درخصوص طرح مهم و تأثيرگذار كاهش گازهاي ارسالي به مشعل بيان كرد: كاهش گازهاي ارسالي به مشعل به دو دليل مسائل زيست‌محيطي و كاهش آلايندگي و همچنين مسائل اقتصادي از اهميت خاصي برخوردار است كه خوشبختانه با اقدامات خوب و اساسي انجام شده در پالايشگاه گاز شهيد هاشمي‌نژاد اين ميزان به حداقل ممكن رسيده است.

مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ايران با اشاره به اجراي طرح بزرگ مسؤوليت اجتماعي در سطح وزارت نفت خاطر نشان كرد: يكي از بزرگ‌ترين مسائلي كه در وزارت نفت در حال پيگيري است توجه به جامعه پيراموني است كه از سوي وزير محترم نفت نظام‌نامه ويژه‌اي صادر شده است و براساس اين نظام‌نامه پالايشگاه‌هاي گازي و ساير مجموعه‌هاي وزارت نفت برنامه‌هايي را در زمينه مسؤوليت اجتماعي اختصاص داده‌اند.