۲۹۸۸ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران – احداث ۱۵۰ هزار تن مخازن فولادی ذخیره سازی روغن خام نباتی در شهرهای تهران، کرج و چابهار

آگهی فراخوان شناسایی مشاوران (ارزیابی کیفی جهت تهیه فهرست کوتاه)   شرکت  مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه خرید خدمات مشاوره  و بر اساس  مجوز شماره ۵۲۸۷/۲۸۲   مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۹، خدمات مهندسی مرحله اول، دوم و تهیه برآورد و اسناد مناقصه طرح احداث […]

آگهی فراخوان شناسایی مشاوران

(ارزیابی کیفی جهت تهیه فهرست کوتاه)

 

شرکت  مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد به استناد آیین نامه­های اجرایی قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه خرید خدمات مشاوره  و بر اساس  مجوز شماره ۵۲۸۷/۲۸۲   مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۹، خدمات مهندسی مرحله اول، دوم و تهیه برآورد و اسناد مناقصه طرح احداث ۱۵۰ هزار تن مخازن فولادی ذخیره سازی روغن خام نباتی در شهرهای تهران، کرج و چابهار  را از طریق فراخوان مناقصه به واجدین  شرایط واگذار نماید.

۱ـ نام و نشانی کارفرما: 

کارفرما: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران.

نشانی: تهران، میدان فاطمی، شماره ۱۲، کدپستی: ۱۴۳۱۶۶۳۶۵۱  تلفن: ۸۸۹۵۷۴۷۴٫

۲ـ موضوع  خدمات مناقصه / محل انجام طرح:

خدمات مشاوره شامل کلیه خدمات مهندسی مرحله اول، دوم و تهیه برآورد و اسناد مناقصه  طرح احداث  ۱۵۰ هزار تن مجتمع ذخیره سازی روغن خام نباتی در شهرهای تهران (۵۰ هزارتن)، کرج (۵۰ هزارتن) و چابهار (۵۰ هزارتن).

۴-مدارک صلاحیت و گواهی­نامه­های لازم:

 گواهی نامه صلاحیت از امور مشاوران سازمان برنامه و بودجه کشور در رشته سازه حداقل با پایه ۱ و  ساختمان­های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نظامی حداقل  با پایه۳

۴ـ روش انتخاب مشاور:

روش انتخاب مشاور در فرآیند مربوطه،   با استفاده از آیین نامه های خرید خدمات مشاوره بر اساس روش ” کیفیت و قیمت ” (  (QCBS می­باشد و حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی ۶۰ امتیاز می­باشد.مناقصه پس از ارزیابی کیفی و تهیه فهرست کوتاه برگزار خواهد شد.

۴ـ اعتبار و مجوز طرح:

اعتبارات خدمات مهندسی این طرح از محل بودجه  ” طرح­های غیر عمرانی ” تأمین می­شود.

 

شرايط شركت در مناقصه:

۱-   هزينه خريد اسناد:ارایه فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک­ها به صورت پایا) به همراه معرفی نامه.

۲-     مهلت تحويل اسناد به متقاضيان: از تاريخ انتشار آگهي نوبت دوم (۲۵/۰۳/۹۹) به مدت ۷ روز کاری تا تاریخ ۰۴/۰۴/۹۹ به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه چهارم، دبيرخانه كميسيون معاملات مراجعه نمايند.

۳-     مهلت قبول پيشنهادات و تحويل به دبيرخانه: بعد از آخرين روز مهلت دريافت اسناد (بند ۳) به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۱۴/۰۴/۹۹ به نشاني: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

 

 

                                                                                  شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران