۲۹۹۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي – بهره برداري و نگهداري از كليه تأسيسات توليد و توزيع آب در ساحل جنوبي رودخانه شهرچايي اروميه وشهرهاي تابعه و…

  آگهي تجدید مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي در نظر دارد نسبت به برگزاری  مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای به شرح ذیل اقدام نمايد. لذا كليه مناقصه‌گران واجد شرايط می توانند به دو شیوه ذیل اسنادارزیابی کیفی و اسناد مناقصه را […]

 

آگهي تجدید مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای

شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي در نظر دارد نسبت به برگزاری  مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای به شرح ذیل اقدام نمايد.

لذا كليه مناقصه‌گران واجد شرايط می توانند به دو شیوه ذیل اسنادارزیابی کیفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند:

 

 

محل تامین اعتبار

قیمت اسناد (ریال)

مبلغ تضمین

(ریال)

مدت اجرا

(ماه)

مبلغ برآورد اولیه

(ریال)

موضوع مناقصه

منابع داخلی

۲٫۰۰۰٫۰۰۰

۱٫۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۲

۵۱٫۴۳۵٫۸۹۲٫۶۶۶

بهره برداري و نگهداري از كليه تأسيسات توليد و توزيع آب در ساحل جنوبي رودخانه شهرچايي اروميه وشهرهاي تابعه(سرو،سيلوانا،قوشچي،نوشين شهر و گلمان)وساير تأسيسات از قبيل تصفيه‌خانه آب شماره يك و چاه‌هاي موجوددر ساحل شمالي رودخانه شهرچايي

گواهینامه:صلاحیت پایه ۵ آب و پایه ۴ رشته تأمین،انتقال و توزیع و پایه ۴ تصفیه خانه‌های آب و گواهینامه صلاحیت ایمنی

** تضمين شركت در مناقصه به صورت واریز نقدی به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵  نزد بانك ملي یا ضمانتنامه بانكي به نفع  كارفرما  می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱)از تاریخ  ۳۱/۰۳/۹۹ لغایت ۰۴/۰۴/۹۹  با ارایه معرفی‌نامه کتبی و رسید واريز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵  نزد بانك ملي، اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه را از نشانی: ارومیه، چهارراه مخابرات، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دفتر قراردادها اخذ و پس از تکمیل عودت نمایند.و براي كسب اطلاعات بيشتر در ارومیه با  شماره ۳۱۹۴۵۳۷۱-۰۴۴ (دفتر قراردادها) تماس حاصل فرمایند.

۲) واریز مبلغ مندرج در جدول فوق به حساب جاری سیبا شماره ۰۱۰۵۷۱۹۷۷۴۰۰۵  نزد بانك ملي و دریافت اسناد  در بازه زماني تعيين شده در بند يك از پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir.

با توجه به احتمال نیاز به مکاتبات و یا اصلاحیه های بعدی در خصوص اسناد ارزیابی و مناقصه وغیره الزامی است، مناقصه گر  به هنگام دریافت اسناد از سایت اینترنتی نسبت به ثبت مشخصات مورد نیاز : ۱- عنوان مناقصه ۲- نام شرکت   ۳- مدیر عامل  ۴- پست الکترونیکی    ۵- شماره تلفن،فکس،همراه   ۶- آدرس،در سایت اقدام و فیش واریزی از بابت خرید اسناد را حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان زمان فروش اعلام شده  با درج مشخصات بالا بر روی فیش به مسئول مناقصه تحویل و یا به شماره   ۳۱۹۴۵۳۷۶-۰۴۴ فکس نمایند.

بدیهی است در صورت عدم اطلاع رسانی به کارفرما و همچنین عدم تحویل فیش امکان مکاتبه با مناقصه‌گر مقدور نبوده و مسئولیت ناشی از عدم دریافت اصلاحیه‌های احتمالی اسناد به عهده مناقصه‌گر خواهد بود. همچنین فیش‌های واریزی خارج از بازه زمانی  تعیین شده، قابل قبول نبوده و در لیست مناقصه‌گران قرار نخواهد گرفت.

ضمناً مناقصه گران باید فیش واریزی را روز تحویل اسناد مناقصه جداگانه به مسئول مناقصه تحویل دهند.

مناقصه‌گران بایستی پاکت ارزیابی کیفی را مطابق اسناد ارزیابی کیفی ارایه شده تکمیل و جداگانه به صورت  سر بسته و لاك و مهر شده بهمراه پاکت مناقصه مجزا (حاوی پاکات الف و ب و ج) سربسته و لاک و مهر شده، در موعد مقرر به دستگـاه مناقصه‌گزار تسليم نمايند.

آخرين مهلت تسليم پيشنهادها، ساعت  ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۹/۰۴/۹۹ در محل اروميه، چهار راه مخابرات، شركت آب و فاضلاب آذربايجان‌غربي ، پاکات بایستی به صورت سربسته و مهر و موم شده قبل از اتمام موعد تحویل، پس از رؤیت در دفترقراردادها ، تحویل دبیرخانه شرکت گردد.

پاکت‌های ارزیابی کیفی پس از اتمام مهلت تسلیم اسناد، جهت ارزیابی کیفی به کمیته فنی بازرگانی ارسال خواهد شد و پاکات مناقصه (حاوی پاکات الف و ب و ج) پس از مشخص شدن نتیجه ارزیابی کیفی رأس ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۹/۰۴/۹۹  در كميسيــون مناقصــه گشوده خواهد شد.

 تاریخ نشر آگهی نوبت اول : ۳۱/۰۳/۹۹   

 تاریخ نشر آگهی نوبت دوم : ۰۲/۰۴/۹۹

 (هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.)

شركت آب و فاضلاب آذربايجان‌غربي  ( سهامی خاص)