امضای یک تفاهم‌نامه در موزه‌های نفت

امضای یک تفاهم‌نامه در موزه‌های نفت آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین موزه پمپ بنزین دروازه‌دولت و شهرداری منطقه۱۲ تهران با حضور اکبر نعمت‌الهی؛ مدیر مرکز موزه‌ها و اسناد وزارت نفت و علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، امضای این تفاهم‌نامه همکاری با سالروز یک‌سالگی افتتاح موزه پمپ بنزین دروازه دولت تهران […]

امضای یک تفاهم‌نامه در موزه‌های نفت

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین موزه پمپ بنزین دروازه‌دولت و شهرداری منطقه۱۲ تهران با حضور اکبر نعمت‌الهی؛ مدیر مرکز موزه‌ها و اسناد وزارت نفت و علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، امضای این تفاهم‌نامه همکاری با سالروز یکسالگی افتتاح موزه پمپ بنزین دروازه دولت تهران به‌عنوان چهارمین موزه از مجموعه موزه‌های صنعت نفت همراه شد و شهردار منطقه۱۲ به همراه معاونان خود از نمایشگاه عکسی که به همین مناسبت در محل موزه برپا شده بود بازدید کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم از مجموعه عکس‌های هنرآموزان هنرستان دخترانه سوره که با موضوع پمپ بنزین دروازه دولت به تصویر درآمده بودند نیز دیدن کردند.

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین موزه پمپ بنزین و شهرداری منطقه ۱۲دروازه دولت عصر چهارشنبه (چهارم تیرماه) در محل این موزه برگزار شد