۳۰۰۳ مناقصه – شركت توزيع نیروی برق استان همدان – خرید انواع کنتور و قاب کنتور ، جعبه انشعاب کامپوزیتی و سکسیونر و ریکلوزر

  شركت توزيع برق استان همدان آگهي فراخوان مناقصه‌ عمومي دو مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی به صورت فشرده شماره۲۶/۹۹ و ۲۷/۹۹ و ۲۸/۹۹ شركت توزيع نیروی برق استان همدان درنظردارد اقلام به شرح ذیل را از طریق مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای، از فروشندگان، تولید کنندگان وواجدین شرایط ، از طریق فروش اسناد مناقصه خریداری نماید. […]

 

شركت توزيع برق استان همدان

آگهي فراخوان مناقصه‌ عمومي دو مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی به صورت فشرده

شماره۲۶/۹۹ و ۲۷/۹۹ و ۲۸/۹۹

شركت توزيع نیروی برق استان همدان درنظردارد اقلام به شرح ذیل را از طریق مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای، از فروشندگان، تولید کنندگان وواجدین شرایط ، از طریق فروش اسناد مناقصه خریداری نماید.

لذا ازكليه تولیدکنندگان، فروشندگان و واجدین شرایط دعوت به عمل می‌آید بر اساس اسناد و شرایط مناقصه از تاريخ انتشار آگهي به مدت ۵ روز با ارایه فيش واريزي به  مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ريال به حساب  سپهر ۰۱۰۱۸۴۷۶۹۴۰۰۰ بانك صادرات شعبه مهديه بنام شركت توزيع برق استان همدان نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام و جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس سایت‌های ذیل مراجعه و اسناد تکمیل شده به انضمام پیشنهاد مالی خود به آدرس: همدان، خیابان مهدیه، دبیرخانه شرکت توزیع تحویل نمایند.

ردیف

شرح

تعداد

 

شماره مناقصه

آخرین مهلت تحویل پاکات

تاریخ جلسه گشايش پاکات

مبلغ ضمانت نامه بانکی (ریال )

توضیحات

الف و ب

ج

۱

انواع کنتور و قاب کنتور

۲۹۵۰۰ دستگاه

۲۶/۹۹

۳۱/۰۴/۹۹

تا ساعت ۱۲

۰۱/۰۵/۹۹

ساعت ۱۰

۰۶/۰۵/۹۹

ساعت ۱۰

۱٫۷۴۱٫۹۳۰٫۰۰۰

سایر اطلاعات  وجزئیات دراسناد  مناقصه مندرج است

۲

انواع جعبه انشعاب کامپوزیتی

۱۵۳۰دستگاه

۲۷/۹۹

۳۷۱٫۹۸۲٫۰۰۰

۳

سکسیونر و ریکلوزر

۸ دستگاه

۲۸/۹۹

۷۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات:

۱-در صورتی که قیمت یک یا چند قلم پیشنهادی نسبت به پیشنهاد دیگر ارزانتر و چند قلم آن گرانتر باشد،معامله با کسی که در مجموع قیمت پیشنهادی وی از همه مناسبتر باشد،انجام خواهد شد.مگر آنکه خرید اقلام مورد معامله از فروشندگان متعدد به صرفه بوده و مخصوصا با توجه به شرایط تحویل و خصوصیات مساعد دیگر به صلاح شرکت باشد.در این صورت موضوع معامله تفکیک گشته و هر قلم از کالای مزبور از حائزین مناسبترین قیمت خریداری خواهد شد.

۲-به پیشنهادات فاقد امضاء، مشروط،مخدوش وپیشنهاداتی که بعد از انقضاءمدت فراخوان  واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهدشد.

۳-به پیشنهادات فاقد ضمانتنامه بانکی معتبر،ضمانتنامه مخدوش،کمترازمبلغ مقرر،چک شخصی وشرکتی ونظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴- اسناد درسایت‌های ذیل قابل دسترسي می‌باشد .

جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفن ۳۸۲۷۴۶۳۲- ۰۸۱تماس حاصل فرماييد.

سایت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:http://www.edch.ir

سايت  معاملات شركت توانير:http://tender.tavanir.org.ir

سايت پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات:http://iets.mporg.ir

 

 

 

 

 

 

 

  روابط عمومي شركت توزيع نیروی  برق استان همدان