۳۰۰۵ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – فروش یکباب کارخانه ورشکسته شرکت ترنج طلایی

آگهی تجدید مزایده        اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از سوی ورشکسته شرکت ترنج طلایی و تجار ورشکسته مرحوم ناصر آریا نژاد و خانم اعظم اصلانی دره مرادی  در نظر دارد نسبت به فروش یکباب کارخانه با مشخصات ذیل درساعت ۱۰ صبح مورخ شنبه  ۰۱/۰۶/۹۹ در محل اداره تصفیه امورورشکستگی تهران […]

آگهی تجدید مزایده

       اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از سوی ورشکسته شرکت ترنج طلایی و تجار ورشکسته مرحوم ناصر آریا نژاد و خانم اعظم اصلانی دره مرادی  در نظر دارد نسبت به فروش یکباب کارخانه با مشخصات ذیل درساعت ۱۰ صبح مورخ شنبه  ۰۱/۰۶/۹۹ در محل اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به نشانی:خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰،  طبقه ۴با وضع موجود اقدام نماید.

مشخصات ملک و محل آن:

عبارت است از: یک قطعه زمین  مشتمل بر کارگاه به مساحت ۶۰۴۴ متر مربع به شماره ۱۹۶ مجزی شده  از پلاک ۷ باقیمانده  واقع در قریه طالم سه‌شنبه سنگ اصلی  یک بخش ۱۲  گیلان  متعلق به شرکت فرش دستباف ترنج طلایی و دارای کاربری اداری است شامل اسکلت سوله در دو طبقه همکف شامل: آشپزخانه،  سالن نهار خوری و سرویس‌های بهداشتی است طبقه اول قسمت اداریست، مساحت هر طبقه حدود ۱۲۵ متر مربع و مجموعاً ۲۵۰ متر مربع می‌باشد سالن تولید چسبیده به قسمت شمالی ساختمان اداری،انبار در چهار قسمت به مساحت حدود ۱۳۶و۵۸و۴۸و۳۴ متر مربع  و دارای چاه آب  و برق ۳ فاز ۲۵ آمپر که بر اساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری  به مبلغ  ۶٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ارزیابی گردیده.

شرایط مزایده:

۱-فروش نقدی است و هزینه‌هاي مربوط به مورد مزایده( به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون آن که به عهده فروشنده است)بالمناصفه به عهده طرفین است.

۲-پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده  رابه حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و فیش مربوطه را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳-پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مزایده کارخانه متعلق به ورشکسته ترنج طلایی  همراه با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا قبل از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز (شنبه  ۰۱/۰۶/۹۹ ) به دبیر خانه اداره تصفیه تسلیم گردد.

۴ – پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده  به صورت حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده شخصی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.این اداره در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و بر خلاف این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 ۵ – برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه از تاریخ مزایده الباقی ثمن معامله را به حساب این اداره واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی این اداره حاضر شود.

۶ – چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدداقدام خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره تصفیه تهران مراجعه نمایند. انواری – دادرس علی البدل اداره تصفیه امورورشکستگی تهران