بهره‌برداری از ۲۷هزار میلیاردریال طرح آب‌وبرقی در هرمزگان

بهره‌برداری از ۲۷هزار میلیاردریال طرح آب‌وبرقی در هرمزگان   استاندار هرمزگان از بهره‌برداری طرح‌های بزرگ صنعت آب و برق در استان به ۲۷ هزار میلیارد ریال با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی رئیس‌جمهوری از طریق ارتباط ویدیوکنفرانس در روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه خبر داد. به گزارش ایرنا، فریدون همتی با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد شماره […]

بهره‌برداری از ۲۷هزار میلیاردریال طرح آب‌وبرقی در هرمزگان

  استاندار هرمزگان از بهره‌برداری طرح‌های بزرگ صنعت آب و برق در استان به ۲۷ هزار میلیارد ریال با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی رئیس‌جمهوری از طریق ارتباط ویدیوکنفرانس در روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، افزایش توان واحد بخار نیروگاه بندرعباس، ۱۱طرح انتقال برق و هفت طرح توزیع برق، پروژه‌های افتتاحی حوزه صنعت برق هرمزگان هستند.

وی افزود: مرحله دوم آب شیرینکن بندرعباس، طرح تأمین و انتقال آب به شبکه گلخانه شمیل و بخشی از شبکه دشت میناب و بهره‌برداری از شبکه ۵۰۰ هکتاری گلخانه شمیل، طرح تأمین و انتقال آب به شهرک صنعتی میناب و مرحله اول طرح آبرسانی به شهرستان بشاگرد، پروژه‌های افتتاحی حوزه آب در هرمزگان هستند.

همتی تصریح کرد: دولت دکتر روحانی همواره نگاه ویژهای به توسعه این استان دارد و طی هفته‌های گذشته نیز ۹۵۰ میلیارد ریال برای تأمین و تکمیل زیرساخت‌های هرمزگان در حوزه‌های مختلف اختصاص داده است.