۳۰۲۲ مناقصه – شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – خريد انواع کات اوت فیوز

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد فراخوان ارزيابي کيفي جهت برگزاري مناقصه عمومي خريد انواع کات اوت فیوز به شماره ۹-۹۹ را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir  برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي […]

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد فراخوان ارزيابي کيفي جهت برگزاري مناقصه عمومي خريد انواع کات اوت فیوز به شماره ۹-۹۹ را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir  برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه مورخ ۰۷/۰۵/۱۳۹۹ مي‌باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه عمومي پس از برگزاري فرآيند ارزيابي کيفي و ارسال دعوتنامه، از طريق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد

·       مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

·       شماره مناقصه ۹-۹۹

·       نوع مناقصه:عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی کیفی (به صورت غیرفشرده)

·       موضوع مناقصه:  خرید انواع کات اوت فیوز به شرح جدول ذیل (تحویل در انبار خریدار)

ردیف

شرح کالا

واحد

تعداد

۱

کات اوت فیوز ویژه مناطق غیر آلوده

عدد

۴۵۰۰

۲

دسته کات اوت یدکی ویژه مناطق آلوده

عدد

۲۰۰۰

۳

کات اوت فیوز ویژه مناطق آلوده

عدد

۱۵۰۰

۴

دسته کات اوت یدکی ویژه مناطق آلوده

عدد

۱۰۰۰

زمان، مهلت، مبلغ و نحوه دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می‌توانند ازتاریخ ۰۷/۰۵/۱۳۹۹ لغایت ۱۲/۰۵/۱۳۹۹به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن  ۳۱۱۳۷۳۴۰-۰۵۴  و ۳۱۱۳۷۳۴۸ فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴  پیام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونیک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مهلت تحويل استعلام ارزيابي کيفي: پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير استعلام تکميل شده ارزيابي کيفي به همراه مستندات درخواست شده در سامانه تداركات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۵/۱۳۹۹ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در استعلام ارزيابي کيفي در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خيابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۳۷، شرکت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان اقدام نمايند. لازم به ذکر است تمامي فرآيند ارزيابي کيفي از طريق سامانه تدارکات الكترونيكي دولت صورت مي پذيرد.

تاريخ  و محل گشايش  پاكات:‌ پيشنهادات ارایه شده در سامانه تدارکات الكترونيكي دولت در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۵/۱۳۹۹ در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الكترونيكي دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند .

 جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي توانيد با شماره تلفن ۰۲۱-۴۱۹۳۴تماس حاصل فرماييد ويا به سايت معاملات صنعت برق به نشانيTender.tavanir.org.ir يا سايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به نشاني www.sbepdc.ir همچنين پايگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.irمراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.«ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است». 

امور تدارکات و قراردادها

شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان