۳۰۳۸ مزایده – سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز – فروش املاک تحت تملک

آگهی مزایده املاک تحت تملک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به استناد مجوز شهردار محترم کلانشهر تبریز به شماره ۳/۲۶۵۶۲ مورخ ۰۸/۰۵/۹۹ در نظر دارد تعداد ۲ باب مغازه تحت تملک خود را به شرح ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. متقاضیان می‌توانند جهت […]

آگهی مزایده املاک تحت تملک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به استناد مجوز شهردار محترم کلانشهر تبریز به شماره ۳/۲۶۵۶۲ مورخ ۰۸/۰۵/۹۹ در نظر دارد تعداد ۲ باب مغازه تحت تملک خود را به شرح ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مزایده به آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار(چایکنار)، پارک مسافر، جنب سازمان بهزیستی، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، واحد امور قراردادها مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۶۴۱۹۲۳۵ تماس حاصل فرمایند.

        زمان چاپ آگهی مزایده روز شنبه مورخ ۲۵/۰۵/۹۹ می‌باشد.

        آخرین مهلت تحویل اسناد شرکت در مزایده روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۹۹ ساعت ۱۱:۳۰ می‌باشد.

        زمان گشایش اسناد مزایده رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۶/۹۹ در محل اطاق جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار(چایکنار)، پارک مسافر، جنب سازمان بهزیستی خواهد بود.

 

ردیف

مشخصات مورد مزایده

آدرس

قیمت کل

۵% سپرده واریزی

 

۱

 

 

 

سر قفلی مغازه تجاری به متراژ ۱۵ متر مربع

تبریز، دارایی اول، زیرزمین مجتمع تجاری صدرا، شماره ۲۵

 

۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

۲

 

سر قفلی مغازه تجاری به متراژ ۱۲/۳۴ متر مربع همراه با بالکن تجاری به متراژ ۳۰/۷ متر مربع

 

تبریز،چهارراه لاله، ۷ متری المهدی

 

۶٫۵۷۹٫۶۰۰٫۰۰۰

 

۳۲۸٫۹۸۰٫۰۰۰

 

        مبلغ پیشنهادی در پاکت (ب) و کلیه اسناد اعم از اساسنامه وآگهی آخرین تغییرات اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل و برگ ثنا و کپی کارت ملی و شناسنامه و فیش واریزی۵% سپرده و برگ‌های امضاء شده شرایط اسناد برای اشخاص حقوقی و برای اشخاص حقیقی کپی کارت ملی و شناسنامه و برگ ثنا و فیش واریز ۵% سپرده و برگهای امضاء شده شرایط اسناد در پاکت (الف) گذاشته خواهد شد.

        سازمان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات واصله مختار است.

        پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری تبریز، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تبریز در صورت برنده شدن کل ثمن مزایده را باید مطابق با شرایط مندرج در آگهی و اسناد مزایده در وجه سازمان به صورت نقدی پرداخت و هیچگونه تهاتر با پیمانکاران امکانپذیر نخواهد بود.

        واریز مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ريال و ارایه فیش به واحد امورقراردادها جهت خرید اسناد مزایده به شماره حساب ۱۰۰۷۸۵۰۱۱۷۶۷ بانک  شهر شعبه ۲۲ بهمن از طرف متقاضیان الزامی است.

        شرکت کنندگان در مزایده ضمن بازدید از املاک فوق و وضعیت املاک، به ارایه پیشنهاد اقدام و در این خصوص هیچ گونه ادعا و اعتراض بعدی مسموع نخواهد بود.

        سپرده اشخاص که در مزایده برنده نشده اند پس از عقد قرارداد با نفر برنده، عودت داده خواهد شد .

        ۵% قیمت پایه بایستی به شماره حساب سپرده ۱۰۰۸۲۶۹۹۳۷۳۴ به نام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نزد بانک شهر شعبه ۲۲ بهمن تبریز واریز شود.

        هزینه انتشار آگهی و کارشناسی دادگستری به عهده برنده مزایده خواهد بود.

        چنانچه برندگان اول و دوم در موعد مقرر حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع سازمان ضبط خواهد شد.

        سایر شرایط در اسناد مزایده مندرج خواهد بود.

        پس از تکمیل اسناد شرکت درمزایده موصوف بایستی تحویل دبیرخانه سازمان به نشانی: بلوار استاد شهریار(چایکنار)، پارک مسافر، جنب سازمان بهزیستی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گردد و رسید آن اخذ گردد.

 

 

                                             احمد حمیدی   

     معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز