۳۰۴۸ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی گلستان – سرویس، تعمیر و نگهداری تأسیسات تعدادی از واحدهای تابعه خود

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نظر دارد سرویس، تعمیر و نگهداری تأسیسات تعدادی از واحدهای تابعه خود را در سال ۱۳۹۹ از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد شرایط (شرکت باید دارای صلاحیت اداره کار باشد) واگذار نماید. لذا آن‌دسته از شرکت هایی که تمایل به شرکت در […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نظر دارد سرویس، تعمیر و نگهداری تأسیسات تعدادی از واحدهای تابعه خود را در سال ۱۳۹۹ از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد شرایط (شرکت باید دارای صلاحیت اداره کار باشد) واگذار نماید.

لذا آن‌دسته از شرکت هایی که تمایل به شرکت در مناقصه مذکور دارند می‌توانند از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از تاریخ ۰۴/۰۶/۱۳۹۹ لغایت ۱۲/۰۶/۱۳۹۹ اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۴۸۰۵۴۴-۰۱۷ مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه، امور قراردادها تماس حاصل فرمایید.

توضیح اینکه اطلاعات در پایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir فقط جهت اطلاع قابل رؤيت می‌باشد.

۱٫    مبلغ سپرده شرکت در مناقصه باید به یکی از صورت های ذیل در پاکت (الف) به دستگاه تسليم شود.

الف. ضمانتنامه بانکی   ب. واریز وجه به حساب اعلام شده در اسناد مناقصه

– بیمارستان بقیه اله(عج) علی‌آباد مبلغ شرکت در مناقصه: ۲۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

– بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله و مرکز بهداشت شهرستان گالیکش مبلغ شرکت در مناقصه: ۲۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

ب-ضمناً جلسه توجیهی پیمانکاران(سایت ویزیت) روز سه‌شنبه مورخ ۱۸/۰۶/۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در سالن شهید آوینی دانشگاه برگزار می‌گردد.

مهلت تسلیم پیشنهاد: بارگذاری اطلاعات در سامانه ستاد و تحویل پاکت (الف) حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۹

۲٫ اسناد مناقصه در روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰ صبح باز و خوانده می‌شود.

۳٫مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ریال جهت دریافت پاکت الف (ضمانتنامه) به شماره حساب ۲۱۷۸۴۴۴۷۵۴۰۰۹ و شماره شبا IR960170000002178444754009 بانک ملی به نام درآمد متفرقه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان واریز و فیش آن جهت دریافت پاکات تحویل امور قراردادها گردد.

۴٫کلیه شرکت کنندگان در مناقصه موظفند اسناد را فقط در سامانه ستاد بارگذاری نموده و پاکت الف (ضمانتنامه) را نیز برابر زمان ذکر شده تحویل نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان