۳۰۶۹ مناقصه – یک سازمان دولتی – بازسازی ساختمانی به مساحت تقریبی ۴۸۰ متر مربع

“آگهی مناقصه عمومی بازسازی ساختمان”   “یک سازمان دولتی در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی، بازسازی ساختمانی به مساحت تقریبی ۴۸۰ متر مربع زیربنای ساختمانی در سه طبقه در زمینی به مساحت حدود ۳۸۰ متر مربع و بازسازی حیاط جنوبی و شمالی ساختمان با متراژ ۱۸۵ متر مربع را به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار […]

“آگهی مناقصه عمومی بازسازی ساختمان”

 

“یک سازمان دولتی در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی، بازسازی ساختمانی به مساحت تقریبی ۴۸۰ متر مربع زیربنای ساختمانی در سه طبقه در زمینی به مساحت حدود ۳۸۰ متر مربع و بازسازی حیاط جنوبی و شمالی ساختمان با متراژ ۱۸۵ متر مربع را به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. بدین منظور از شرکت‌های متقاضی، دعوت به عمل می‌آید تا حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی با تماس در ساعات اداری و ایام غیرتعطیل با شماره ۸۲۰۶۷۹۰۰  و ۸۲۰۶۷۹۹۰ نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی مناقصه اقدام نمایند.

مهلت تسلیم اسناد ارزیابی کیفی ( RFQ ): مناقصه‌گران می‌بایست پاکت مهر و موم شده حاوی فرم‌ها، مستندات و مدارک ارزیابی کیفی تکمیل شده را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۲/۰۷/۱۳۹۹ به دبیرخانه مرکزی، میز خدمت دستگاه مناقصه‌گزار (مندرج در اسناد)، تسلیم و رسید دریافت نمایند.

مشخصات کلی پروژه و شرایط شرکت در استعلام ارزیابی کیفی:

۱-   محل اجرای پروژه: تهران، انتهای کارگر شمالی

۲-   مبلغ اولیه برآورد اجرای کار: ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۳-   مدت اجراء: ۵ ماه

۴-   دارا بودن حداقل پایه ۵ رشته ساختمان و ابنیه، پایه ۵ رشته تأسیسات و ظرفیت خالی باقیمانده آماده به کار در هر یک از رشته‌های مذکور

اسناد واصله بر اساس زمان بندی مقرر و در چارچوب ضوابط مناقصه، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. سایر موارد بر اساس شرایط و معیارهای مذکور در اسناد مناقصه می‌باشد. دستگاه مناقصه‌گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار خواهد بود.”