۳۰۷۰ اصلاحیه مناقصه – شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان – خرید انواع کلمپ کابل خودنگهدار

اصلاحیه مناقصه        پیرو آگهی‌های چاپ شده مناقصه شماره ۲۷-۹۹ در روزنامه مناقصه و مزایده به تاریخ‌های۲۶ و ۲۷ شهریور سال جاری، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند اسناد مناقصه یاد شده تغییر یافته است، مقتضی است به سامانه ستاد مراجعه نموده و ضمن دریافت، اسناد مناقصه جدید را جایگزین اسناد مناقصه قبلی نمایيد. در […]

اصلاحیه مناقصه 

 

 

 

پیرو آگهی‌های چاپ شده مناقصه شماره ۲۷-۹۹ در روزنامه مناقصه و مزایده به تاریخ‌های۲۶ و ۲۷ شهریور سال جاری، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند اسناد مناقصه یاد شده تغییر یافته است، مقتضی است به سامانه ستاد مراجعه نموده و ضمن دریافت، اسناد مناقصه جدید را جایگزین اسناد مناقصه قبلی نمایيد.

در ضمن مواعد اعلام شده در آگهی‌های قبلی به شرح ذیل اصلاح می‌گردد.

مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد تا تاریخ ۰۹/۰۷/۱۳۹۹ تمدید می‌گردد.

مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و ارسال اصل پاکات پیشنهاد قیمت تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه ۲۷/۰۷/۱۳۹۹ تمدید گردید.

تاریخ تشکیل جلسه گشایش پاکات پیشنهاد قیمت این مناقصه به ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۷/۱۳۹۹ موکول گردید.

 

در ضمن سایر شرایط آگهی چاپ شده قبلی به قوت خود باقی است.

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد مناقصه شماره ۲۷-۹۹ با موضوع خرید انواع کلمپ را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir  برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

 تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ۲۹/۰۶/۱۳۹۹ مي‌باشد.

مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

نوع مناقصه:عمومی  یک مرحله‌ای

موضوع مناقصه: خرید انواع کلمپ کابل خودنگهداربه شرح جدول ذیل

ردیف

شرح کالا

واحد

تعداد

۱

کلمپ انتهایی سه پیچ کابل خودنگهدارفشار ضعیف مناطق غیرآلوده

عدد

۵٫۰۰۰

۲

کلمپ مشترکین مخصوص کابل خودنگهدار

عدد

۱۰۰٫۰۰۰

۳

کلمپ رابط کابل خودنگهدار

عدد

۵۰٫۰۰۰

۴

کلمپ آویز کابل خودنگهدار

عدد

۵۰٫۰۰۰

۵

کلمپ انتهایی چهار پیچ کابل خودنگهدار فشار ضعیف مناطق آلوده

عدد

۵٫۰۰۰

مهلت دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۹/۰۶/۱۳۹۹ لغایت ۰۳/۰۷/۹۹ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:تلفن  ۳۱۱۳۷۳۴۰-۰۵۴  و ۳۱۱۳۷۳۴۸ فکس: ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴  پیام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونیکي: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي یا واریز مبلغ۱٫۷۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات  شعبه برق زاهدان به نام ساير در آمدهاي شركت توزيع نيروي برق سيستان وبلوچستان

مهلت تحويل و بارگذاری پیشنهادات: پیشنهاددهندگان می بایست ضمن بارگذاری تصاویر کلیه مدارک پاکات (الف,ب و ج) در سامانه تداركات الکترونیکی دولت تا ساعت۱۵:۰۰  روز دوشنبه مورخ  ۲۱/۰۷/۹۹ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج شده در اسناد مناقصه در پاکات لاک و مهر شده تا مهلت تعیین شده فوق به دبیرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خیابان دانشگاه، حدفاصل دانشگاه ۳۷و۳۹، شرکت توزيع نيروي برق سیستان وبلوچستان اقدام نمایند.

لازم به ذکراست تمامی فرآیند مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت می‌پذیرد.

تاريخ  و محل گشايش  پاكات:‌ پیشنهادات ارایه شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در ساعت۱۰:۰۰روز سه‌شنبه مورخ۲۲/۰۷/۱۳۹۹ در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گشایش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت گواهي امضاء الکترونيکي اقدام نمايند.

 جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۰۲۱-۴۱۹۳۴تماس حاصل فرماييد.

مدت قرارداد: ۳ ماه 

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاملات صنعت برق به نشانیTender.tavanir.org.ir یا سایت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نشانی www.sbepdc.ir همچنین پایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.irمراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.«سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است». 

به پيشنهاداتي كه فاقد سپرده يا امضاء، مشروط ومخدوش و سپرده‌هاي كمتراز ميزان مقرر، چك شخصي و نظايرآن و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

در ضمن ارایه گواهینامه صلاحیت از شرکت مادر تخصصی توانیر بابت کالاهای موضوع مناقصه الزامی است.