۳۰۹۳ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی گلستان – خرید ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر PC کامل

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نظر دارد خرید ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر PC کامل از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید. لذا آن دسته از شرکت‌هایی که تمایل به شرکت در مناقصه مذکور را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) از تاریخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۹ […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نظر دارد خرید ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر PC کامل از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید.

لذا آن دسته از شرکت‌هایی که تمایل به شرکت در مناقصه مذکور را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) از تاریخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۹ لغایت ۰۷/۰۸/۱۳۹۹ اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۴۷۰۰۵۴-۰۱۷ مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه امور قراردادها تماس حاصل فرمایید.

توضیح این که اطلاعات درپایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir فقط جهت اطلاع قابل دریافت می‌باشد..

۱-مبلغ شرکت در مناقصه که باید به یکی از صورت‌های ذیل در پاکت (الف) به دستگاه تسلیم شود.

الف)ضمانتنامه بانکی  ب)واریز وجه به حساب اعلام شده در اسناد مناقصه

۲-مبلغ شرکت در مناقصه: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که باید به یکی از صورت‌های ذیل در پاکت (الف) به دستگاه تسلیم شود.

۳-مهلت تسلیم پیشنهاد: بارگذاری کل اطلاعات در سامانه ستاد و تحویل پاکت(الف) حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۹

۴-اسناد مناقصه در روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۸/۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰ صبح باز و خوانده می‌شود.

۵-کلیه شرکت کنندگان در مناقصه موظفند اسناد را در سامانه ستاد بارگذاری نموده و پاکت الف(ضمانتنامه) را نیز برابر زمان ذکر شده تحویل نمایند.