۳۱۴۰ مناقصه – شركت آب و فاضلاب مراغه – ارتقاء و بهینه سازی واحد فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهرمراغه

  آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي ((نوبت اول)) شماره ۲۰۹۹۰۹۳۲۷۷۰۰۰۰۰۶ مورخ۲۶/۰۹/۹۹ مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شماره ۶ سال ۹۹ ارتقاء و بهینه سازی واحد فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهرمراغه   دستگاه مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب مراغه موضوع مناقصه:ارتقاء و بهینه سازی واحد فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهرمراغه   شرکت آب و فاضلاب […]

 

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي ((نوبت اول))

شماره ۲۰۹۹۰۹۳۲۷۷۰۰۰۰۰۶ مورخ۲۶/۰۹/۹۹ مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شماره ۶ سال ۹۹

ارتقاء و بهینه سازی واحد فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهرمراغه

 

دستگاه مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب مراغه

موضوع مناقصه:ارتقاء و بهینه سازی واحد فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهرمراغه

 

شرکت آب و فاضلاب مراغه در نظر دارد عملیات مربوط به ارتقاء و بهینه سازی واحد فیلتراسیون تصفیه خانه آب شهر مراغه را از محل اعتبارات غیرعمرانی و از طریق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به پیمانکار واجد شرایط و دارای رتبه چهار آب و یا انجام کار مشابه و اخذ رضایتنامه از کارفرماي قبلی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاري مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. بدیهی است هزینه آگهی از برنده مناقصه اخذ خواهد شد.

الف)محل اجراء :شهر مراغه

ب)محل تأمين اعتبار:  از محل اعتبارات جاري شركت

ج)مبلغ  برآورد اوليه مناقصه:۴٫۷۴۲٫۳۶۸٫۷۹۹ریال (چهار میلیارد و هفتصد وچهل و دو میلیون و سیصد و شصت  و هشت هزار وهفتصد و نود و نه ریال) 

د)مبلغ تضمین شركت در مناقصه:۲۳۷٫۱۱۸٫۴۴۰ریال (دویست و سی و هفت میلیون و یکصد و هجده هزار و چهار صد و چهل ریال) 

ه) مدت اجرای کار: دو (۲) ماه شمسی می باشد.

و) به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط و مخدوش مطلقاترتیب اثر داده نخواهد شد.

ز) سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

ح)حداقل رتبه مورد نياز شركت در مناقصه: دارا بودن حداقل رتبه رشته آب_تأسیسات آب و فاضلاب (پایه۴)وسایر شرکت‌ها حداقل یک مورد کار مشابه در زمینه تصفیه خانه آب یا فاضلاب به اتمام رسیده و با اخذرضایتنامه کتبی کارفرما.

ط)پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ تضمین شرکت در مناقصه، تضمین‌های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و حسب مفاد اسناد مناقصه، ضمانتنامه یا رسید واریز وجه  را به صورت اصل در وقت مقرر در اسناد به کارفرما تسلیم نماید. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

* آدرس وب سایت شرکت آبفای مراغهwww.abfa-maragheh.ir

 

 

شركت آب و فاضلاب مراغه