۳۱۴۷ مزایده – شهرداری شهرضا – اجاره مغازه لبنیاتی و مغازه نانوایی واقع در امیرآباد، فاز یک، جنب مسجد نبی اکرم(ص)

  مزایده اجاره مغازه لبنیاتی و مغازه نانوایی  واقع در امیرآباد، فاز یک، جنب مسجد نبی اکرم(ص)  مرحله چهارم (نوبت اول) شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد مصوبه اول جلسه۳۱۴ مورخ ۱۶/۰۶/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر  مغازه لبنیاتی و مغازه نانوائی واقع در امیرآباد، فاز یک را از طریق مزایده عمومی به افراد یا شرکت‌های […]

 

مزایده

اجاره مغازه لبنیاتی و مغازه نانوایی  واقع در امیرآباد، فاز یک، جنب مسجد نبی اکرم(ص)

 مرحله چهارم (نوبت اول)

شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد مصوبه اول جلسه۳۱۴ مورخ ۱۶/۰۶/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر  مغازه لبنیاتی و مغازه نانوائی واقع در امیرآباد، فاز یک را از طریق مزایده عمومی به افراد یا شرکت‌های واجد شرایط و برای مدت یک‌سال به صورت اجاره واگذار نماید.  

لذا متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت دریافت اسناد مزایده به شهرداری مراجعه و یا با تلفن ۵۳۲۴۱۰۱۰ داخلی۲۴۱  مسئول امور قراردادهای شهرداری تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است مهلت اخذ پیشنهادات به مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

*آخرین مهلت دریافت و تحویل اسناد و محل آن:ساعت ۱۴:۳۰روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۹ دبیرخانه محرمانه شهرداری واقع در واحد حراست شهرداری مرکزی

 

*تاریخ گشایش اسناد:ساعت ۱۴:۰۰روزپنج‌شنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۹در محل شهرداری شهرضا (حضور متقاضیان بلامانع می‌باشد)

*به پیشنهادات مخدوش، مشروط یا خارج از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

*پیشنهاد دهندگان باید حداقل۵% مبلغ پایه مزایده را ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد به حساب سپرده  ۳۱۰۰۰۰۰۰۵۲۰۰۲ بانک ملی در پاکت (الف) لاک و مهر شده تحویل نمایند.

*سپرده نفر اول، دوم و سوم در صورت برنده شدن در مزایده و عدم عقد قرارداد به ترتیب به نفع شهرداری ضبط می‌گردد.

*شهرداری در رد و یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

 

                                                              حبیب قاسمی: شهردار شهرضا