۳۱۸۳ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران -احداث مخازن فولادی ذخیره سازی روغن خام نباتی در شهرهای تهران و کرج

فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای   ۱-   مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران میدان جهاد، شماره ۱۲ به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶ ۲-   موضوع مناقصه: احداث مخازن فولادی ذخیره سازی روغن خام نباتی در شهرهای تهران و کرج ۳-   برآورد کار: به شرح جدول […]

فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای

 

۱-   مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران میدان جهاد، شماره ۱۲ به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶

۲-   موضوع مناقصه: احداث مخازن فولادی ذخیره سازی روغن خام نباتی در شهرهای تهران و کرج

۳-   برآورد کار: به شرح جدول ذیل:

 

ردیف

نام استان

برآورد اولیه (ریال)

سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

۱

تهران

۸۶۱٫۳۳۳٫۷۶۰٫۳۲۹

۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

البرز

۸۲۶٫۳۴۸٫۹۸۰٫۱۷۲

۱۹٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴-   زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان می‌توانند اسناد مناقصه را از تاريخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهي به مدت ۷ روز تا مورخ ۲۷/۱۱/۹۹ از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir دریافت نمایند.

۵-   هزينه تهیه اسناد: واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱ IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک‌ها به صورت پایا جهت هر استان.

۶-    مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.

۷-   مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: واريز وجه نقد به شرح جدول فوق  به عنوان سپرده شركت در مناقصه به حساب شماره ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط با تمديد اعتبار ۳ ماهه.

۸-   شرایط شرکت در مناقصه : اشخاص حقوقی دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۱ رشته ابنیه و پایه ۳ رشته تأسیسات و تجهیزات.

۹-   زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۱۲/۹۹ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم سالن جلسات خواهد بود.

۱۰-       زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست اسناد مناقصه را شامل اوراق ارزیابی کیفی، پاکات (الف و ب و ج) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir درج و در عین حال پاکات مذکور را ظرف مدت دو هفته از آخرین روز تحویل اسناد تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۹ به نشانی: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۱۱-       مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌بایست مراحل ثبت نام در سایت www.setadiran.ir را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.

۱۲-       متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن ۸۴۳۹۹۷۴۲ تماس و همچنین آگهی فراخوان را از طریق نشانی اینترنتی www.gtc-portal.comملاحظه نمایند. ضمناً اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه به شرح زیر می باشد.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه بخش «ثبت نام/ پروفایل تأمین کننده / مناقصه گر» موجود است.

 

 

 

                                                                                       شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران