۳۱۹۶ مناقصه – سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد – تهیه مصالح و خط کشی گذرگاه‌های عابرپیاده با رنگ دو جزئی در مناطق ۵ و۷و۸

              آگهي مناقصه عمومی ۱-کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-موضوع مناقصه: تهیه مصالح و خط کشی گذرگاه‌های عابرپیاده با رنگ دو جزئی در مناطق ۵ و۷و۸ شهرداری مشهد. ۳-مبلغ برآورد: ۲۰٫۸۴۶٫۲۸۰٫۰۰۰ ریال (بیست میلیارد و هشتصد و چهل و شش میلیون و دویست و […]

             

آگهي مناقصه عمومی

۱-کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-موضوع مناقصه: تهیه مصالح و خط کشی گذرگاه‌های عابرپیاده با رنگ دو جزئی در مناطق ۵ و۷و۸ شهرداری مشهد.

۳-مبلغ برآورد: ۲۰٫۸۴۶٫۲۸۰٫۰۰۰ ریال (بیست میلیارد و هشتصد و چهل و شش میلیون و دویست و هشتاد هزار ریال)، به صورت صددرصد نقد و براساس فهرست بهای ترافیکی پيش‌بيني مي‌گردد.

۴-مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: به ميزان ۱٫۰۴۲٫۳۱۴٫۰۰۰ (یک میلیارد و چهل و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار ریال) مي‌باشد كه به صورت واریز فیش نقدی و یا ارایه ضمانتنامه بانکی به دستگاه مناقصه‌گزار تسليم گردد.

۵-مدت زمان اجرای کار: شش ماه شمسی

۶-محل، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۹ تا ۲۰/۱۲/۱۳۹۹ به تارنمای www.ets.mashhad.ir،  مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه تأمین کنندگان و تأیید از سوی دستگاه  مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-محل/ زمان تحویل پیشنهادات: آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ۲۳/۱۲/۱۳۹۹ مي‌باشد.

۸- محل/زمان گشایش پیشنهادات: ساعت ۰۹:۳۰ روز یکشنبه مورخ۲۴/۱۲/۱۳۹۹ انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف، سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.