۳۲۰۲ مناقصه – دهیاری صالح آبادغربی – دوربین معابر

شماره : ۰۰۳/۹۹   آگهی مناقصه (نوبت اول)   با عنایت به مصوبه شماره ۳۳/۴ مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۰۴/۱۲/۱۳۹۹ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب؛ دهیاری صالح آبادغربی در نظر دارد پروژه  عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذی ربط واگذار نماید. […]

شماره : ۰۰۳/۹۹

 

آگهی مناقصه (نوبت اول)

 

با عنایت به مصوبه شماره ۳۳/۴ مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۹ شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۰۴/۱۲/۱۳۹۹ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب؛

دهیاری صالح آبادغربی در نظر دارد پروژه  عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذی ربط واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی نامه صلاحیت در رشته مربوطه هستند دعوت می‌گردد مطابق جدول زمانبندی ذیل به دهیاری صالح آبادغربی مراجعه نمایند.

ردیف

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

مدت قرارداد

آخرین مهلت خرید اسناد

آخرین مهلت  قبول پیشنهاد ها

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

۱

نصب و راه اندازی سیستم پیجینگ صوتی دیجیتال قابل نصب بر روی پایه دوربین معابر به همراه مرکز فرمان

۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶۰ روز

۲۵/۱۲/۱۳۹۹

ساعت۱۲:۰۰ ۲۷/۱۲/۱۳۹۹

۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

کد اقتصادی: ۴۱۱۵۱۷۴۳۶۸۱۱

شناسه ملی: ۱۴۰۰۵۵۳۱۸۱۰

کد پستی : ۱۸۱۵۱۶۳۱۱۱

توضیحات:

پاکت الف: دعوتنامه شرکت در مناقصه، فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده شرکت در مناقصه

پاکت ب:  آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت،مدارک مربوط به سوابق کاری مرتبط با موضوع آگهی، تعهدنامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت و تصویر صلاحیت و ظرفیت کاری شرکت بصورت مهر و امضاء شده، شرایط فنی خصوصی، شرایط عمومی شرکت در مناقصه،تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت،تصویر کارت رتبه بندی، تکمیل فرم مشخصات پیمانکار،تکمیل فرم ارزیابی حسن سابقه در کارهای قبلی، تکمیل فرم ارزیابی کیفی مناقصه‌گران

پاکت ج:  برگ پیشنهاد قیمت به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص،معین و بدون ابهام باشد)

هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط :

۱-   تضمین شرکت در مناقصه می بایست به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۵۲۲۰۰۱۱۰۸۶۷۷۸۱۲۰۰۱  نزد بانک مهر ایران شعبه شهرری کد ۵۲۲۰ در وجه دهیاری صالح آبادغربی  ارایه گردد و استرداد آن بعد از انجام قرارداد و تحویل چک حسن انجام معامله به مبلغ پیش پرداخت خواهد بود.

۲-  در صورتی که هر یک از برندگان اول،دوم و سوم مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشوند ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۳-  متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مناقصه و خرید اسناد مناقصه مبلغ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۵۸۵۴۴۸۷۰۱۳   نزد بانک ملت  شعبه صالح آبادشرقی واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.

۴-  به این پیمان هیچگونه تعدیلی تعلق نمی‌گیرد.

۵-  حداكثر مدت  براي  بررسي  پيشنهادها و تشخيص  برنده  مناقصه  ۱۰ روز بعد از زمان گشایش  پاکت‌ها می‌باشد.

۶-  شرکت کنندگان می‌بایست تأییدیه حراست فرمانداری تهران را اخذ نمایند.

۷-  هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۸-  کمیسیون عالی معاملات دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار بوده و در این صورت سپرده‌ها مسترد خواهد شد.

۹-  مبلغ پیش پرداخت حداکثر۲۰% مورد معامله بوده و پرداخت آن بعد از اخذ چک حقوقی شرکت به همان مبلغ میسر خواهد بود.

۱۰-        شركت  در مناقصه  و ارایه  پيشنهاد به  منزله قبول  شروط  و تكاليف  دهياري  موضوع  ماده ۱۲ آيين‌نامه  مالی دهیاری‌ها مي‌باشد.

۱۱-        آدرس محل دریافت اسناد و نقشه‌های طرح و تحویل پاکت‌ها : اتوبان شهید هاشمی، صالح آباد غربی، خیابان شهید کلهر، خیابان شهید رحیمی خرسند، نبش کوچه شهید صالح آبادی، پلاک ۹۶، طبقه ۲، امور مالی دهیاری صالح آبادغربی

۱۲-        زمان گشایش پاکت‌ها: ۲۷/۱۲/۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰ واقع در محل دهیاری صالح آبادغربی وحضورپيشنهاددهندگان  يا نمايندگان  آن‌ها در كميسيون  مناقصه با ارایه معرفی‌نامه مجاز می‌باشد.

·      هرگونه کسورات قانونی شامل بیمه و مالیات تکلیفی بر عهده پیمانکار می‌باشد و می‌بایست در قیمت پیشنهادی لحاظ گردد.