۳۲۳۳ مناقصه – شرکت صنایع خاک چینی ایران – شناسایی منابع تأمین کننده کیسه‌های جامبو

فراخوان عمومی شناسایی منابع تأمین کننده کیسه‌های جامبو (نوبت اول) شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام) در نظر دارد نسبت به شناسایی منابع: مشاورفنی، طراح فنی و مهندسی، سازنده تجهیزات و ماشین آلات، تأمین کننده ماشین آلات و تجهیزات خط تولیدکامل کیسه‌های جامبو از جنس پلی پروپیلن به ظرفیت ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم مشتمل بر […]

فراخوان عمومی شناسایی منابع تأمین کننده کیسه‌های جامبو (نوبت اول)

شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام) در نظر دارد نسبت به شناسایی منابع: مشاورفنی، طراح فنی و مهندسی، سازنده تجهیزات و ماشین آلات، تأمین کننده ماشین آلات و تجهیزات خط تولیدکامل کیسه‌های جامبو از جنس پلی پروپیلن به ظرفیت ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم مشتمل بر ریسندگی، بافندگی،برشکاری و دوخت، چاپ و بسته بندی اقدام نماید.

لذا بدین وسیله از اشخاص حقوقی علاقمند و توانمند واجد شرایط دعوت به عمل می‌آيد، مدارک مورد نیاز به قرار فهرست ذیل را تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به آدرس: تهران،خیابان نلسون ماندلا، بالاتر از چهارراه آرش،نبش خیابان شهید رحیمی، شماره ۲، طبقه ششم، امور بازرگانی، خانم شوشتری ارسال و رسید دریافت نمایند.

۱-   تصویر اساسنامه

۲-   تصویر روزنامه رسمی آگهی تأسیس و آخرین آدرس قانونی محل شرکت

۳-   تصویر روزنامه رسمی آگهی اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل و صاحبان امضای مجاز و حدود اختیارات

۴-   تصویر روزنامه رسمی آگهی کلیه تغییرات ثبت شده در شرکت

۵-   فهرست سهامداران اصلی و عمده شرکت

۶-    رزومه کامل سوابق (معرفی شرکت، کارفرمایان و مشتریان قبلی، مشخصات قراردادی و …)

۷-   شماره اقتصادی شرکت

۸-   شناسنامه و مشخصات منبع اصلی تأمین تجهیزات و ماشین آلات خط تولید (حسب تأمین خارجی)

تمامی مدارک باید حاوی مهر و امضای صاحبان امضای مجاز شرکت در زمان تصدی باشد ضمن آنکه مدارک ارسالی در زمان معین شده مسترد نخواهد شد.

این فراخوان صرفاً به منظور شناسایی و تکمیل فهرست منابع معتبر متناظر با موضوع مزبور منتشر شده و شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام) فعلاً قصدی بر برگزاری فرآیند مناقصه‌ای ندارد و تأیید منابع نیز حق انحصاری برای ایشان ایجاد نمی کند.

این فراخوان در سامانه شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام) به آدرسwww.icckaolin.comو نیز هولدینگ صدر تأمین به آدرسwww.stic.irقابل مشاهده می باشد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام)