۳۲۳۵ مناقصه – شهرداری نوکنده – خرید قیر

مناقصه خرید قیر به صورت اسناد خزانه اسلامی-اخزا-۹۱۱ به استناد قانون برگزاری مناقصات و به موجب درخواست شماره ۹۱۰۲ مورخ ۱۸/۱۱/۹۹ مسؤول واحد عمران ، شهرداری نوکنده در نظر دارد نسبت به خرید قیر ۷۰*۶۰ مشروحه ذیل را جهت آسفالت معابر از شرکت‌های واجد شرایط خریداری نماید. ۱-مهلت قبول پیشنهادات: تا پایان وقت اداری روز […]

مناقصه خرید قیر به صورت اسناد خزانه اسلامی-اخزا-۹۱۱

به استناد قانون برگزاری مناقصات و به موجب درخواست شماره ۹۱۰۲ مورخ ۱۸/۱۱/۹۹ مسؤول واحد عمران ، شهرداری نوکنده در نظر دارد نسبت به خرید قیر ۷۰*۶۰ مشروحه ذیل را جهت آسفالت معابر از شرکت‌های واجد شرایط خریداری نماید.

۱-مهلت قبول پیشنهادات: تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۲/۱۴۰۰ می‌باشد. پیشنهاد دهندگان مکلفند مبلغ پیشنهادی خود را با خط خوانا نوشته و بدون قلم خوردگی به انضمام سایر مدارک خواسته شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir بارگذاری نمایند و ضمانتنامه بانکی معتبر و دارای ۳ ماه اعتبار را تحت عنوان پاکت(الف) تا مورخ ۲۷/۰۲/۱۴۰۰ به دبیرخانه شهرداری نوکنده به آدرس: نوکنده، بلوار امام (ره)، شهرداری نوکنده به صورت حضوری تحویل نمایند.

۲-مناقصه‌گران باید ضمانتنامه بانکی را در پاکت(الف) و توانمندی و سوابق اجرایی مرتبط با موضوع مناقصه(نمونه قراردادها) و اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء و رتبه را در پاکت و گواهی تأیید صلاحیت و تأییدیه کد معاملاتی فعال شرکت(کد بورس) و گواهینامه مالیات برارزش افزوده را در پاکت(ب) و قیمت پیشنهادی را در پاکت (ج) در موعد مقرر در سامانه ثبت و درج نمایند.

۳-کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت انجام خواهد شد.

۴-کلیه کسورات به عهده برنده مناقصه می‌باشد، لذا شهرداری نسبت به پرداخت کسورات هیچگونه تعهدی ندارد.

۵-محل تحویل قیر بونکری در گلستان، بندر گز، جاده قدیم روبروی عبور ولفرا، کارخانه آسفالت و هزینه حمل به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۶-ملاک عمل قبول  قيمت پیشنهادی با احتساب کرایه حمل براساس قیمت مقطوع می‌باشد.

 به استناد مصوبه هیأت محترم وزیران به پیمان فوق معادل ۱۵% حفظ قدرت خرید تعلق می‌گیرد.

۷-مشخصات شرکت می‌بایست در برگه استعلام و سامانه به صورت کامل قید گردد.

۸-مهلت انجام کار یا تحویل کالا تا تاریخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۰ خواهد بود.

۹-شهرداری هیچگونه تعهدی در خصوص پیش پرداخت و پرداخت تعدیل و مابه التفاوت ندارد و نخواهد داشت.

۱۰-کل اعتبار پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به میزان ۷٫۰۷۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت اسناد خزانه اسلامی اخزا ۹۱۱ به تاریخ سر رسید ۰۶/۰۹/۱۴۰۲ می‌باشد.

۱۱-قیر مورد نظر باید استانداردهای فنی را داشته باشد وچنانچه کالای ارسالی با نمونه درخواستی مطابقت نداشته باشد، کالا مرجوع و هزینه کرایه حمل و هزینه‌های جانبی با فروشنده است.

۱۲-هزینه سامانه تدارکات الكترونيكي دولت و هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه است.

۱۳-برنده مناقصه مکلف است قبل از انعقاد قرارداد ضمانتنامه انجام تعهدات را مطابق آیین نامه تضمینات به شهرداری تحویل نماید.

۱۴-در شرایط برابر پیشنهاد قیمت، اولویت تشخیص برنده با پیمانکاران استان است.

۱۵-به پیشنهادات مخدوش، مبهم، مشروط و یا پیشنهاداتی که پس از موعد مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۶- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مجاز بوده است.

۱۷-در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با امور قراردادها ۳۹۳۸۲۱۱۲-۰۱۷ تماس حاصل نمایید.

۱۸-برگه اعلام قیمت در شرح پیوست موجود است.

۱۹-متقاضیان می‌بایست ضمانتنامه معتبر بانکی به مبلغ ۳۵۳٫۹۵۰٫۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مناقصه ارایه نمایند که پس از انعقاد قرارداد با نفر برنده ضمانت فوق مسترد می‌گردد.