۳۲۳۶ مناقصه – شركت سيمان بهبهان – عملیات نوسازی داکت‌های سپراتور شماره یک آسیاب مواد خام و تعویض زره‌های سقف، کف و بدنه مسیر ورودی به سیلکون سپراتو

تجدید مناقصه نوبت دوم شركت سيمان بهبهان در نظر دارد عملیات نوسازی داکت‌های سپراتور شماره یک آسیاب مواد خام و تعویض زره‌های سقف، کف و بدنه مسیر ورودی به سیلکون سپراتور یک را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد امور مهندسی جهت اخذ توضیحات فنی لازم و خرید برگ […]

تجدید مناقصه نوبت دوم

شركت سيمان بهبهان در نظر دارد عملیات نوسازی داکت‌های سپراتور شماره یک آسیاب مواد خام و تعویض زره‌های سقف، کف و بدنه مسیر ورودی به سیلکون سپراتور یک را به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد امور مهندسی جهت اخذ توضیحات فنی لازم و خرید برگ شرایط مناقصه به آدرس سایت سیمان بهبهانwww.behcco.ir مراجعه نمایند.ضمناً مهلت تحویل اسناد تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ می‌باشد.متقاضیان میبایست اسناد را در دبیرخانه اداری به طور رسمی ثبت و سپس به واحد حراست شرکت سیمان بهبهان تسلیم و رسید دریافت نمایند.

·        ابزار کار، موارد ایمنی، کسورات قانونی و هزینه چاپ آگهی با برنده مناقصه و رد یا قبول پیشنهادها از اختیارات این شرکت می‌باشد.

·         تلفن تماس: ۴-۵۲۷۲۳۰۳۱-۰۶۱ داخلی ۲۸۰