۳۲۴۳ مناقصه – بانک صادرات ایران – اجرای عملیات گودبرداری و پایدارسازی گود، ساختمانی، تأسیساتی و محوطه‌سازی مجتمع اداری افق سمنان

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۲/۱۴۰۰ بانک صادرات ایران بانک صادرات ایران در نظر دارد نسبت به انتخاب پيمانكار اجرای عملیات گودبرداری و پایدارسازی گود، ساختمانی، تأسیساتی و محوطه‌سازی مجتمع اداری افق سمنان،همزمان با ارزیابی کیفی، به مبلغ برآورد اولیه ۱٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از شرکت‌های واجد صلاحیت اقدام کند. متقاضیان […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ۲/۱۴۰۰ بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران در نظر دارد نسبت به انتخاب پيمانكار اجرای عملیات گودبرداری و پایدارسازی گود، ساختمانی، تأسیساتی و محوطه‌سازی مجتمع اداری افق سمنان،همزمان با ارزیابی کیفی، به مبلغ برآورد اولیه ۱٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای از شرکت‌های واجد صلاحیت اقدام کند. متقاضیان بر اساس شرایط ذیل که در تارنمای بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir  نیز درج شده است، می‌توانند برای خرید اسناد مناقصه اقدام کنند.

 

مهلت، محل و نحوه دریافت اسناد مناقصه:

از روز یکشنبه مورخ ۲۶/۰۲/۱۴۰۰ حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۱/۰۳/۱۴۰۰ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ساعت ۱۳:۰۰ با در دست داشتن معرفی‌نامه رسمی و فیش واریزی و موارد مندرج در بند ۷ به اداره کل امور مهندسی و ساختمان واقع در تهران، خیابان سمیه، نبش خیابان ملک‌الشعرای بهار، پلاک ۸۵، برج سپهر، طبقه۵، دایره استعلام و قراردادها (اتاق ۱۰) مراجعه کنند. متقاضیان لازم است به آگهی نوبت دوم که در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۲/۱۴۰۰ چاپ خواهد شد و ملاک عمل است، دقت کنند.

 

مبلغ خرید اسناد:

واریز مبلغ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در وجه اداره کل امور مهندسی و ساختمان بانک صادرات ایران به شماره حساب ۰۱۰۲۵۸۷۸۰۰۰۰۸ نزد بانک صادرات ایران (به‌نام اداره کل امور مهندسی و ساختمان) بابت خرید اسناد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (۲/۱۴۰۰) و وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نیست.

مهلت و محل تسلیم پاکت پیشنهادها:

حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۰ ساعت ۱۳ ظهر پاکت‌های در بسته و ممهور به مهر شرکت ، به صورت حضوری به نشانی فوق، طبقه۵، دایره دفتر تحویل و رسید اخذ کنند.

هزینه نشر آگهی در دو نوبت به‌عهده برنده مناقصه است.

تضمین شرکت در مناقصه:

مناقصه‌گران باید یک فقره ضمانت‌نامه بانکی (غیر از بانک صادرات ایران) یا چک بانکی بانک صادرات ایران (چک تضمین شده) یا رسید واریز وجه نقد به مبلغ۵٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب واحد برگزارکننده مناقصه و بدون قید و شرط با اعتبار ۳ ماه و قابل تمدید برای یک دوره مشابه ارائه کنند.

زمان و محل گشایش پاکت‌های پیشنهادی الف، ب، ج:

روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل سالن جلسات واقع در طبقه ۲۶ برج‌سپهر به نشانی فوق انجام می‌پذیرد.

شرایط حضور مناقصه‌گران:

– ارایه مستندات اجرای حداقل دو پروژه اداری تجاری در حال انجام یا تکمیل شده با حداقل مبلغ پیمان معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال طی ۵ سال اخیر برای دریافت اسناد مناقصه الزامی است.

– دارا بودن رتبه یک ابنیه و رتبه یک تأسیسات، گواهی صلاحیت ایمنی کار دارای اعتبار از سازمان‌های ذیربط و ارایه تصویر گواهی مستندات فوق برای دریافت اسناد مناقصه الزامی است.

 

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه درج شده است.