۳۲۴۴ مزایده – شهرداری فرمهین – اجاره جایگاه سی ان جی

بسمه تعالی آگهی مزایده شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۶۰ مورخ۲۶/۰۳/۱۳۹۹شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به اجاره جایگاه سی ان جی شهرداری  واقع در بلوار خلیج فارس ازطریق مزایده‌عمومی بابهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ) اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانندبامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمزایده شرکت و همچنین از تاریخ۲۷/۰۲/۱۴۰۰ لغایت۱۷/۰۳/۱۴۰۰همه روزه […]

بسمه تعالی

آگهی مزایده

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۶۰ مورخ۲۶/۰۳/۱۳۹۹شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به اجاره جایگاه سی ان جی شهرداری  واقع در بلوار خلیج فارس ازطریق مزایده‌عمومی بابهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ) اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانندبامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمزایده شرکت و همچنین از تاریخ۲۷/۰۲/۱۴۰۰ لغایت۱۷/۰۳/۱۴۰۰همه روزه به جزایام تعطیل ازساعت۰۸:۰۰ صبح الی۱۴:۰۰ با مراجعه به شهرداری فرمهین و با هماهنگی بامسئول مربوطه ازمحل موردنظربازدیدوقیمت پیشنهادی خودرا درسامانه فوق ثبت نمایند. 

شرایط مزایده:

۱-پایه قیمت کارشناسی اجاره بهای ماهیانه مبلغ۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد.

۲– مبلغ تضمین شرکت در مزایده  مبلغ ۱۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد و و از طریق فیش بانکی به حساب شماره ۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳ بانک تجارت واریز گردد.

 ۳- مزایده‌گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت، تعهدنامه شرکت در مزایده و نیز برگه شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط درخواست‌ها شهرداری فرمهین که در آن‌ها قید شده و همچنین پس از بازدید ملک آن‌ها را تا پیش از پایانیافتن مهلت مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل  فیش تضمین بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و به امور مالی شهرداری فرمهین تحویل نمایند.بدیهی است پس از اعلام قیمت در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد.

تبصره ۱:پیشنهاداتی که در سامانه ستاد ثبت نشده باشند بدو بازگشایی ابطال خواهند شد.

تبصره ۲: مدت ضمانتنامه شرکت در مزایده از تاریخ صدور ضمانتنامه نباید کمتر از سه ماه باشد.

۴-ارایه برگ تأیید فعالیت مجاز شرکت صلاحیت‌دار برای بهره برداری جایگاه CNG از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران برای شرکت درمزایده الزامی می‌باشد واین تأییدیه رابایدبه هنگام شرکت درمزایده تحویل نماید.

۵- ارسال رزومه کاری، اساسنامه شرکت با ثبت آخرین تغییرات شرکت الزامیست.

۶-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ۲۷/۰۲/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداریروز دوشنبهمورخ۱۷/۰۳/۱۴۰۰میباشد.

**تاریخ بازگشایی پیشنهادات واصله رأس ساعت۱۴:۳۰روز سه‌شنبهمورخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۰در حضور اعضاء کمیسیون معاملات شهرداری فرمهین می‌باشدو شرکت کنندگان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه بازگشایی حضور داشته باشند.

** متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶یا ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

-پیشنهادات باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط و هیچ نوع ابهامی، خدشه، عیب، نقص قلم خوردگی نداشته باشد و در صورت وجود خدشه یا نقص در اسناد و مدارک مزایده و ارایه پیشنهاد مشروط و مبهم و خلاف شرایط مزایده و یا نداشتن سپرده کافی و یا بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی اقدام شده باشد آن پیشنهادات مردود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– به پیشنهادات مخدوش،مشروط وناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-هرگاه برندگان اول ودوم وسوم  مزایده حاضربه انعقادقرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

 

 

 

رضا سربندی فراهانی

شهردار فرمهین