۳۵۱۲ مزایده – شهرداری فرمهین – فروش یک قطعه از قطعات مسکونی کوی دانشگاه

آگهی مزایده – مرحله دوم شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره یک صورتجلسه شماره ۷ مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰شورای اسلامی شهر فرمهین، تعدادیک قطعه از قطعات مسکونی کوی دانشگاه – فاز دوم را به شرح ذیل از طریق مزایده‌عمومی با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واگذارنماید، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ لغایت […]

آگهی مزایده مرحله دوم

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره یک صورتجلسه شماره ۷ مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰شورای اسلامی شهر فرمهین، تعدادیک قطعه از قطعات مسکونی کوی دانشگاه فاز دوم را به شرح ذیل از طریق مزایده‌عمومی با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واگذارنماید، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱ جهت دریافت اسناد به سایت مذکور مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند و سپس از تاریخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱ الی ۰۷/۰۳/۱۴۰۱ جهت بارگذاری اسناد تکمیل شده، فرم قیمت پیشنهادی به همراه سپرده شرکت در مزایده خود را در همین سامانه اقدام نمایند. لازم به یادآوری است هزینه صدورسند و نقل و انتقال به عهده برنده مزایده می‌باشد و متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکت‌ها شرکت نمایند.

*مبلغ سپرده شرکت در مزایده ۵ درصد قیمت پایه می‌باشد. (سپرده شرکت در مزایده می‌بایست چک تضمین شده بانکی یا واریز مبلغ سپرده به حساب شماره ۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳ بانک تجارت به نام شهرداری فرمهین باشد)

*مزایده‌گر باید برگ پیشنهاد قیمت (فرم تقاضای شرکت درمزایده) را از طریق سامانه ستاد دانلود کرده، به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط و درخواست‌های شهرداری فرمهین، فرم‌های مذکور را کامل تکمیل نموده و تاپیش از پایان یافتن مهلت مزایده به همراه فیش واریزی یا ضمانتنامه درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و ثبت نمایند و اصل فیش واریزی یاچک تضمین بانکی (سپرده شرکت درمزایده) را در پاکت دربسته قرارداده و تا پایان وقت اداری مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۱ به امورمالی شهرداری فرمهین تحویل و رسید دریافت نمایند. بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل فیش واریزی یاتضمین بانکی تا پایان مهلت مقرر هیچ اعتراضی وارد نمی‌باشد.

*تاریخ گشایش ساعت ۱۴:۳۵ روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۱در حضور اعضاء کمیسیون معاملات در محل شهرداری می‌باشد.

*به پیشنهادات مشروط، مبهم، ناخوانا، مخدوش و فاقد امضا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* چنانچه قیمت پیشنهادی شرکت‌کنندگان در فرم پیشنهادی بارگذاری شده در سامانه ستاد با قیمت درج شده در سامانه (غیر از فرم پیشنهادی) مطابقت نداشته باشد، موضوع از جهات رد پیشنهاد توسط کمیسیون معاملات می‌باشد.

*در صورتیکه فیش واریزی یا چک تضمین شده بانکی به نام شخص مزایده‌گر نباشد از جهات رد پیشنهاد توسط کمیسیون معاملات خواهد بود.

*آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های سپرده شرکت در مزایده به شهرداری فرمهین تا پایان وقت اداری مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۱ می‌باشد.

*متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر باشماره‌های ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ و ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

ردیف

شماره قطعه

مساحت قطعه (مترمربع)

قیمت پایه (ریال)

۱

۲۷۰

۱۷۰

۱٫۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

 محمد مرادی شهردار فرمهین