۳۲۴۵ مناقصه – شهرداري سرپل ذهاب – احداث فاز سوم ساختمان اداری

فراخوان تجدید مناقصه عمومی یکمرحله‌ای احداث فاز سوم ساختمان اداری شهرداری سرپل ذهاب (نوبت دوم) شهرداري سرپل ذهاب درنظردارد تجدید مناقصه عمومي احداث فاز سوم ساختمان اداری شهرداری سرپل ذهاب به شماره ۲۰۰۰۰۰۵۲۸۷۰۰۰۰۰۶ را ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران وگشایش پاکت‌ها ازطریق […]

فراخوان تجدید مناقصه عمومی یکمرحله‌ای احداث فاز سوم ساختمان اداری شهرداری سرپل ذهاب

(نوبت دوم)

شهرداري سرپل ذهاب درنظردارد تجدید مناقصه عمومي احداث فاز سوم ساختمان اداری شهرداری سرپل ذهاب به شماره ۲۰۰۰۰۰۵۲۸۷۰۰۰۰۰۶ را ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران وگشایش پاکت‌ها ازطریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)ستاد( به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد ولازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت قبلي،مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی راجهت شرکت درمناقصه محقق سازند. تاریخ انتشارمناقصه درسامانه تاریخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۰میباشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه ازسایت ساعت۱۳:۳۰روزپنج‌شنبه مورخ ۳۰/۰۲/۱۴۰۰

مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: ساعت۱۴:۳۰روز یکشنبه مورخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۰

زمان گشایش پاکت‌ها:ساعت۰۸:۰۰روزدوشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۰

اعتبارپروژه: ۹٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (اعتبارات موضوع ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور)

برآورد مالی پروژه: ۷٫۰۱۰٫۰۶۵۴۲۴ ریال

مبلغ و نوع سپرده تضمین شرکت در مناقصه: ۳۵۰٫۵۰۳٫۲۷۱ ریال به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریز بانکی

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزارجهت دریافت اطلاعات بیشتردرخصوص اسناد مناقصه وارایه پاکت‌هاي الف:

آدرس:سرپل ذهاب، خيابان امام (ره)، خيابان شهيد فاتح فر، شهرداري سرپل ذهاب،تلفن: ۴۲۲۲۲۴۴۲-۰۸۳

مرکزتماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت درسامانه:۱۴۵۶

 

صابر حيدري شهردار سرپل ذهاب