جايگاه‌ها در زمان قطعي برق موظف به استفاده از دیزل ژنراتور هستند

جايگاه‌ها در زمان قطعي برق موظف به استفاده از دیزل ژنراتور هستند سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: باتوجه به اينكه عمده جایگاه‌های سوخت مجهز به دستگاه‌های دیزل ژنراتور هستند در مواقعی که قطعی برق اتفاق می‌افتد موظف به تأمین برق مورد نياز از طریق دیزل ژنراتورها می‌باشند. به گزارش مناقصه‌مزايده، فاطمه کاهی؛ با […]

جايگاه‌ها در زمان قطعي برق موظف به استفاده از دیزل ژنراتور هستند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: باتوجه به اينكه عمده جایگاه‌های سوخت مجهز به دستگاه‌های دیزل ژنراتور هستند در مواقعی که قطعی برق اتفاق می‌افتد موظف به تأمین برق مورد نياز از طریق دیزل ژنراتورها می‌باشند. به گزارش مناقصه‌مزايده، فاطمه کاهی؛ با بیان اینکه از این بابت همکاری‌های لازم از جانب شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي انجام می‌شود، قطعاً در این رابطه نیز اطلاع‌رسانی عمومی‌ از طریق رسانه‌ها باید از جانب شرکت توانیر صورت پذیرد تا هموطنان زمان قطعی برق برای سوختگیری CNG مراجعه نکنند، افزود: بنابراين توصیه می‌شود که هموطنان در زمان مناسب جهت سوختگیری به جایگاه‌ها مراجعه کنند. وی دراين خصوص با بيان اينكه به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع یعنی پمپ‌ بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز الزامات و دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده است که براساس آن موظف به تجهیز جایگاه به دیزل ژنراتورها هستند، گفت: اما احیاناً ممکن است چون تجهیزات مکانیکی هستند در برخی جایگاه‌ها دیزل ژنراتوری در سرویس نباشد که این مورد می‌بایست توسط مالک و مسؤولین جایگاه مدیریت و برطرف شود ولی اکثریت به اتفاق جایگاه‌های عرضه سوخت مایع دیزل ژنراتور دارند. به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قطعی برق بیشتر مشمول جایگاه‌های سی‌ان‌جی می‌شود و با توجه به اینکه دیزل ژنراتورها نمی‌توانند برق مصرفی کمپرسورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی را تأمین کنند با هماهنگی که با شرکت توانیر صورت گرفته در ساعات پیک و در زمانی محدود برق جایگاه‌های سی‌ان‌جی قطع خواهد شد.

ارسال اطلاعات سهميه تاكسي‌هاي اينترنتي با تأخیر روبه‌رو است

همچنين سخنگوي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي، در گفت‌وگوي ديگري از علت تأخیر در دريافت سهميه بنزين خرداد رانندگان اسنپ و تپسي خبر داده است. براساس گزارش شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي كاهي؛ در اين خصوص گفت: اول هر ماه، سهمیه رانندگان واریز می‌شود و بخشی از سهمیه این رانندگان اعتباری است و با استفاده از اطلاعاتی است که از وزارتخانه‌های مربوطه دریافت می‌شود، بنابراين تا این اطلاعات به دست ما و همکاران‌مان برسد، کمی‌طول می‌کشد و این اطلاعات معمولاً روزهای اول به دست ما نمی‌رسد. به گفته وي؛ این سهمیه، سهمیه عملکردی است و برای همین فرآیند ورودش به بخش ما کمی‌طول می‌کشد و براساس عملکرد این رانندگان، میزان اعتباری که از سمت وزارتخانه به ما اعلام می‌شود را به رانندگان اختصاص می‌دهیم.