۳۲۵۶ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش فلزات استنلس، باطری ضایعاتی، موتورسیکلت ضایعاتی، بشکه مکعبی

آگهی دعوت به مزایده عمومی فروش فلزات استنلس، باطری ضایعاتی، موتورسیکلت ضایعاتی، بشکه مکعبی مزایده شماره: ASPC-400/2064/S شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد و ضایعاتی زیر را از طریق مزایده واگذار نماید. لذا بدین وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود مشخصات و درخواست کتبی خود […]

آگهی دعوت به مزایده عمومی

فروش فلزات استنلس، باطری ضایعاتی، موتورسیکلت ضایعاتی، بشکه مکعبی

مزایده شماره: ASPC-400/2064/S

شرکت پلیمر آریاساسول(سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد و ضایعاتی زیر را از طریق مزایده واگذار نماید. لذا بدین وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود مشخصات و درخواست کتبی خود را برای دریافت اسناد مزایده حداکثر تا روز یکشنبه مورخ۲۳/۰۳/۱۴۰۰به آدرس safadela@aryasasol.com ارسال فرمایند. آخرین مهلت ارایه پیشنهادهاي قیمت حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ۲۷/۰۳/۱۴۰۰ خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به آدرس وب­سایت شرکت: http://www.aryasasol.comبخش تأمین کنندگان (مزایده و مناقصه) مراجعه فرمایید. مزایده­گران می‌بایست پس از بازدید از اقلام یاد شده (با هماهنگی قبلی)،پیشنهادهاي قیمت خود را مطابق شرایط مندرج در اسناد مزایده ارسال فرمایند. بازدید ازاقلام همه روزه (به استثنای روزهای جمعه) ازساعت ۱۰:۰۰الی ۱۲:۰۰قبل ازظهر و ۱۴:۰۰الی ۱۶:۰۰بعدازظهرامکان­پذیراست.

ردیف

مشخصات اقلام

حجم

واحد

۱

ضایعات فلزات  استنلس

۳۳۲۲۰

کیلوگرم

۲

باطری  ضایعاتی

۲۴۵۰۰

کیلوگرم

۳

بشکه‌های مکعبی هزار لیتری ضایعاتی، به همراه چهار چوب آلومینیومی

۸۰

عدد

۴

موتورسیکلت ضایعاتی پیشرو

۱

دستگاه

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۹۱۶-۰۲۱ و ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱ و۰۹۱۲۸۷۲۸۷۸۱

واحد قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول