۳۲۶۱ مناقصه – شركت معدنی و صنعتی گل‌گهر – نگهداری، تعمیر و سرویس ماهیانه و تأمین قطعات مصرفی و یدکی دستگاه‌های زیراکس

آگهي استعلام عمومي شماره ۰۷/۴۰۰/س   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد ” نگهداری، تعمیر و سرویس ماهیانه و تأمین قطعات مصرفی و یدکی دستگاه‌های زیراکس شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر” را از طريق برگزاري استعلام عمومي به شركت پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد. لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد […]

آگهي استعلام عمومي شماره ۰۷/۴۰۰/س

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد ” نگهداری، تعمیر و سرویس ماهیانه و تأمین قطعات مصرفی و یدکی دستگاه‌های زیراکس شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر” را از طريق برگزاري استعلام عمومي به شركت پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد. لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد استعلام به آدرس الكترونيكي WWW.GEG.IR مراجعه و اسناد مذکور و دستورالعمل ارزيابي كيفي و فني را به همراه فرم پرسشنامه ارزيابي تأمین‌کنندگان از قسمت – مناقصه و مزايده دانلود نمايند.

مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مــورخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۰ در محــل دفتر کمیسیون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي‌باشد.

ضمناً به‌منظور بازدید از محل و طرح هرگونه سؤال احتمالی روز شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ براي متقاضيان پیش‌بینی گردیده است، لازم به ذكر است شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در قبول و یا رد هر یک یا تمام پيشنهادات واصله بدون نیاز به ذکر دلیل و بدون جبران خسارت مختار می‌باشد.

 

 

 کمیسیون معاملات

 شركت معدني و صنعتي گل گهر