۳۲۶۱ مناقصه – شركت معدنی و صنعتی گل‌گهر – بارگیری، حمل و دپو سازی محصولات از قبیل کلوخه سنگ آهن، دانه بندي، كنسانتره و گندله

آگهي مناقصه عمومي تجدید شده شماره ۱/۱۴۰۰/ع   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه “ بارگیری، حمل و دپو سازی محصولات از قبیل کلوخه سنگ آهن، دانه بندي، كنسانتره و گندله در انبارهای شرکت واقع در منطقه گل‌گهر و اسکله شهید رجایی و منطقه ویژه اقتصادی(بارکو) بندرعباس، با تناژ سالیانه […]

آگهي مناقصه عمومي تجدید شده شماره ۱/۱۴۰۰/ع

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه بارگیری، حمل و دپو سازی محصولات از قبیل کلوخه سنگ آهن، دانه بندي، كنسانتره و گندله در انبارهای شرکت واقع در منطقه گل‌گهر و اسکله شهید رجایی و منطقه ویژه اقتصادی(بارکو) بندرعباس، با تناژ سالیانه ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تن  به جهت صادرات و خوراك دهي به خطوط كارخانه های فرآوري خود را از طريق برگزاري مناقصه‌عمومي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد.

لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IR  مراجعه و اسناد مذکور را به همراه فرم پرسشنامه ارزيابي تأمين كنندگان از بخش مناقصه و مزایده دانلود نمايند. مهلت تحويل پاكات از ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مــورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ در محــل دفتر كميسيون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي باشد.

ضمناً بازديد از محل اجراي موضوع مناقصه روز شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ مقرر شده است. شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات بدون نیاز به ذکر دلیل و بدون جبران خسارت مختار مي‌باشد.

                                                                             

                                                                کمیسیون معاملات شركت معدني و صنعتي گل گهر