۳۲۶۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام امور حمل‌ونقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه

  “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بندهای ۲ و ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۹/۸۳۶ مورخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. ۱-      موضوع: پروژه A: انجام امور حمل‌ونقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز ۸ مسکن […]

 

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بندهای ۲ و ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۹/۸۳۶ مورخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید.

۱-      موضوع:

پروژه A: انجام امور حمل‌ونقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز ۸ مسکن مهر شهر جدید پردیس.

پروژه B: انجام امور حمل‌ونقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۹ و ۱۱ مسکن مهر شهر جدید پردیس.

۲-    نوع مناقصه: عمومی تک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده).

۳-   کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود. شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد):

پروژه A: 2000001098000020

پروژه B: 2000001098000021

۴-    نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷

۵-    مدت پیمان برای هر یک از پروژه‌ها: ۱۲ ماه شمسی.

۶-    مبلغ برآورد اولیه:

پروژه A: 142.395.430.332(یکصد و چهل‌ و دو ‌میلیارد و سیصد و نود و پنج ‌میلیون‌ و چهارصد و سی ‌هزار و سیصد و سی‌ و دو) ریال.

پروژه B: 158.104.075.493(یکصد و پنجاه ‌و هشت میلیارد و یکصد و چهار میلیون و هفتاد وپنج هزار و چهارصد و نود و سه) ریال.

۷-   تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند الف ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴:

پروژه A: 6.748.000.000(شش میلیارد و هفتصد و چهل ‌و هشت میلیون) ریال.

پروژه B: 7.063.000.000(هفت ‌میلیارد و شصت ‌و سه ‌میلیون) ریال.

۸-   مجوز فعالیت برای هر یک از پروژه‌ها: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط با موضوع مناقصه که می‌بایست دارای اعتبار باشد.

۹-    در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۳۹۸ در پاکت “اسناد ارزیابی کیفی” الزامی است. در صورت عدم ‌‌ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰-  دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۰

۱۱-  تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج” هر یک از پروژه‌ها:

۱۱-۱-        به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲-       به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲- زمان و محل گشایش پاکت اسناد ارزیابی کیفی هر یک از پروژه‌ها:

پروژه A: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

پروژه B: ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳-              زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

پروژه A: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

پروژه B: ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴-هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها از سامانه ستاد ۶۰۰٫۰۰۰(ششصد هزار) ریال است.

۱۵-مناقصه‌گران در هر یک از پروژه‌ها ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی کیفی، در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

۱۶- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به هر یک از پروژه‌ها در اسناد مناقصه مندرج است.

 

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس