۳۲۶۲ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه

نوبت دوم “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بندهای ۲ و ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۹/۸۳۶ مورخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. ۱-      موضوع: پروژه A: انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز […]

نوبت دوم

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بندهای ۲ و ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۹/۸۳۶ مورخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید.

۱-      موضوع:

پروژه A: انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فاز ۸ مسکن‌مهر شهر جدید پردیس.

پروژه B: انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۹ و ۱۱ مسکن‌مهر شهر جدید پردیس.

۲-    نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (روش فشرده).

۳-   کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود. شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد):

پروژه A: 2000001098000020

پروژه B: 2000001098000021

۴-    نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷

۵-    مدت پیمان برای هر یک از پروژه‌ها: ۱۲ ماه شمسی.

۶-    مبلغ برآورد اولیه:

پروژه A: 142.395.430.332(یکصد وچهل‌ ودو ‌میلیارد و سیصد ونود وپنج ‌میلیون‌ و چهارصد وسی ‌هزار و سیصد وسی‌ ودو) ریال.

پروژه B: 158.104.075.493(یکصد وپنجاه ‌وهشت میلیارد و یکصد وچهار میلیون و هفتاد وپنج هزار و چهارصد ونود وسه) ریال.

۷-   تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مطابق جدول ۴ از بند الف ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴:

پروژه A: 6.748.000.000(شش میلیارد و هفتصد وچهل ‌وهشت میلیون) ریال.

پروژه B: 7.063.000.000(هفت ‌میلیارد وشصت ‌وسه‌میلیون) ریال.

۸-   مجوز فعالیت برای هر یک از پروژه‌ها:گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط با موضوع مناقصه که می‌بایست دارای اعتبار باشد.

۹-    در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارایه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۳۹۸ در پاکت “اسناد ارزیابی کیفی” الزامی‌است. در صورت عدم‌‌ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰-  دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۰

۱۱-  تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج” هر یک از پروژه‌ها:

۱۱-۱-        به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه ستاد بارگزاری شود.

۱۱-۲-       به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲- زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد ارزیابی کیفی هر یک از پروژه‌ها:

پروژه A: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

پروژه B: ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳-              زمان و محل بازگشایی پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

پروژه A: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۶/۰۴/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

پروژه B: ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴-هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه هر یک از پروژه‌ها از سامانه ستاد ۶۰۰٫۰۰۰( ششصد هزار) ریال است.

۱۵-مناقصه‌گران در هر یک از پروژه‌ها ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی کیفی، در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

۱۶- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط هر یک از پروژه‌ها در اسناد مناقصه مندرج است.

 

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس