۳۲۷۹ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش آهن‌آلات ضایعاتی

آگهی دعوت به مزایده عمومی فروش آهن‌آلات ضایعاتی مزایده شماره: ASPC-400/2070/S ۱-   شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد آهن‌آلات ضایعاتی مطابق جدول زیر را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید. لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود حداکثر تا روز پنج‌شنبه مورخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۰ ضمن مراجعه به […]

آگهی دعوت به مزایده عمومی

فروش آهن‌آلات ضایعاتی

مزایده شماره: ASPC-400/2070/S

۱-   شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد آهن‌آلات ضایعاتی مطابق جدول زیر را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود حداکثر تا روز پنج‌شنبه مورخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۰ ضمن مراجعه به وب‌سایت شرکت پلیمر آریا ساسول (http://www.aryasasol.com/) بخش تأمین‌کنندگان و مشتریان-(مناقصه و مزایده) و دریافت اسناد مزایده نسبت به ارسال پاکت‌ها به آدرس: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول، دبیرخانه شرکت پلیمر آریا ساسول، کمسیون معاملات شرکت، اقدام فرمایند.

آخرین‌مهلت دریافت پاکت‌های پیشنهاد قیمت و ضمانتنامه شرکت در مزایده حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۰ خواهد بود.

مزایده‌گران برای بازدید از متریال موضوع مزایده می­بایست حداقل یک روز قبل از تاریخ بازدید، درخواست کتبی خود را همراه با مشخصات­ بازدید­کنند­گان به آدرس safadela@aryasasol.com ارسال فرمایند.

 

بازدید از اقلام همه‌روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر و با هماهنگی قبلی امکان­پذیر است.

 

ردیف

مشخصات اقلام

حجم

واحد

۱

آهن‌آلات ضایعاتی

۳۹۰٫۰۰۰

کیلوگرم

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۹۱۶-۰۲۱ و ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱

واحد قرادادهای شرکت پلیمر آریا ساسول