۳۲۹۴ مزایده -دهیاری صالح آبادغربی – فروش ماشین آلات

آگهی تجدید مزایده با عنایت به مصوبه شماره ۳۷/۴ مورخ ۰۷/۰۲/۱۴۰۰ شورای اسلامی صالح آبادغربی و مصوبه مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب؛ دهیاری صالح آبادغربی در نظر دارد ماشین آلات خود به شرح جدول ذیل را به افراد / شرکت واجدصلاحیت و دارای شرایط مربوطه دعوت می‌گردد جهت دریافت اسناد مزایده مطابق جدول زمانبندی […]

آگهی تجدید مزایده

با عنایت به مصوبه شماره ۳۷/۴ مورخ ۰۷/۰۲/۱۴۰۰ شورای اسلامی صالح آبادغربی و مصوبه مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب؛

دهیاری صالح آبادغربی در نظر دارد ماشین آلات خود به شرح جدول ذیل را به افراد / شرکت واجدصلاحیت و دارای شرایط مربوطه دعوت می‌گردد جهت دریافت اسناد مزایده مطابق جدول زمانبندی ذیل به دهیاری صالح آبادغربی مراجعه نمایند.

ردیف

موضوع مزایده

قیمت پایه براساس نظر کارشناسی(ریال)

آخرین مهلت خرید اسناد

آخرین مهلت تحویل پاکت‌ها

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

۱

فروش خودروهای دهیاری صالح آبادغربی شامل پیکاپ دوکابین ریچ

موتور سیکلت کویر ۲۰۰ سی سی،

موتورسیکلت تریل روان

ریچ

۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۹/۰۴/۱۴۰۰

ساعت ۱۲:۰۰ ۳۱/۰۴/۱۴۰۰

۱۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

کویر

۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

تریل

۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

کد اقتصادی: ۴۱۱۵۱۷۴۳۶۸۱۱

شناسه ملی: ۱۴۰۰۵۵۳۱۸۱۰

کدپستی: ۱۸۱۵۱۶۳۱۱۱

 

توضیحات:

پاکت الف: دعوتنامه شرکت در مناقصه، فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده شرکت در مناقصه

پاکت ب: آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت، تعهدنامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت، شرایط عمومی شرکت در مناقصه، تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت، تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه اشخاص حقیقی

پاکت ج: برگ پیشنهاد قیمت به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص، معین و بدون ابهام باشد)

هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر نخواهد شد.

شرایط:

۱-   تضمین شرکت در مناقصه می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۱-۴۵۷۴۳۵۲-۱۱۱-۱۷۲۳ نزد بانک توسعه تعاون شعبه میدان تره بار مرکزی کد ۱۷۲۳ در وجه دهیاری صالح آبادغربی ارائه گردد و استرداد آن بعد از انجام قرارداد و تحویل چک حسن انجام معامله به مبلغ پیش پرداخت خواهد بود.

۲-  در صورتی که هر یک از برندگان اول، دوم و سوم مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشوند ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۳-  متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مناقصه و خرید اسناد مناقصه مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۶۸۹۵-۰۱۳۱-۰۸۷۰-۵۰۲۹ نزد بانک توسعه تعاون واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.

۴-  هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۵-  کمیسیون عالی معاملات دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار بوده و در این صورت سپرده‌ها مستردد خواهد شد.

۶-  شرکت در مزایده و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری می‌باشد.

۷-  آدرس محل دریافت اسناد و نقشه‌های طرح و تحویل پاکت‌ها: اتوبان شهید هاشمی صالح آبادغربی، خیابان شهید کلهر، خیابان شهید رحیمی خرسند، نبش کوچه شهید صالح آبادی، پلاک ۹۶، طبقه ۲، امور مالی دهیاری صالح آبادغربی

۸-  زمان گشایش پاکت‌ها: ۰۱/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰ واقع در محل دهیاری صالح آبادغربی

۹-  زمان بازدید از خودروها: از تاریخ ۲۳/۰۴/۱۴۰۰ لغایت ۳۱/۰۴/۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ عصر