۳۲۹۴ مناقصه – دهیاری صالح آبادغربی – پروژه عمرانی

آگهی تجدید مناقصه با عنایت به مصوبه شماره ۳۸/۴ مورخ ۱۶/۰۲/۱۴۰۰ شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۲۱/۰۲/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب؛ دهیاری صالح آبادغربی در نظر دارد پروژه عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجدصلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذیربط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران واجدصلاحیت که دارای سابقه […]

آگهی تجدید مناقصه

با عنایت به مصوبه شماره ۳۸/۴ مورخ ۱۶/۰۲/۱۴۰۰ شورای اسلامی و مصوبه مورخ ۲۱/۰۲/۱۴۰۰ هیأت تطبیق بخشداری آفتاب؛

دهیاری صالح آبادغربی در نظر دارد پروژه عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجدصلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذیربط واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران واجدصلاحیت که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی‌نامه صلاحیت در رشته مربوطه هستند دعوت می‌گردد مطابق جدول زمانبندی ذیل به دهیاری صالح آبادغربی مراجعه نمایند.

ردیف

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

مدت قرارداد

آخرین مهلت خرید اسناد

آخرین مهلت تحویل پاکت‌ها

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

۱

سیستم نظارت و پایش بوستان شهدای گمنام صالح آباد غربی

۵٫۶۶۲٫۶۰۰٫۰۰۰

۶۰ روز

۲۹/۰۴/۱۴۰۰

ساعت ۱۲:۰۰ ۳۱/۰۴/۱۴۰۰

۲۸۳٫۱۳۰٫۰۰۰

کد اقتصادی: ۴۱۱۵۱۷۴۳۶۸۱۱

شناسه ملی: ۱۴۰۰۵۵۳۱۸۱۰

کدپستی: ۱۸۱۵۱۶۳۱۱۱

توضیحات:

پاکت الف: دعوتنامه شرکت در مناقصه، فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده شرکت در مناقصه

پاکت ب: آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت، مدارک مربوط به سوابق کاری مرتبط با موضوع آگهی تعهدنامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت و تصویر صلاحیت و ظرفیت کاری شرکت مهر و امضاء شده، شرایط فنی خصوصی، شرایط عمومی شرکت در مناقصه، تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت،تصویر کارت رتبه بندی، تکمیل فرم مشخصات پیمانکار، تکمیل فرم ارزیابی حسن سابقه در کارهای قبلی، تکمیل فرم ارزیابی کیفی مناقصه‌گران

پاکت ج: برگ پیشنهاد قیمت به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص، معین و بدون ابهام باشد)

هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر نخواهد شد.

شرایط:

۱-   تضمین شرکت در مناقصه می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۱-۴۵۷۴۳۵۲-۱۱۱-۱۷۲۳ نزد بانک توسعه تعاون شعبه میدان تره بار مرکزی کد ۱۷۲۳ در وجه دهیاری صالح آبادغربی ارائه گردد و استرداد آن بعد از انجام قرارداد و تحویل چک حسن انجام معامله به مبلغ پیش پرداخت خواهد بود.

۲-  در صورتی که هر یک از برندگان اول، دوم و سوم مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشوند، ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۳-  متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مناقصه و خرید اسناد مناقصه مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۶۸۹۵-۰۱۳۱-۰۸۷۰-۵۰۲۹ نزد بانک توسعه تعاون واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.

۴-  به این پیمان هیچگونه تعدیلی تعلق نمی‌گیرد.

۵-  شرکت کنندگان می‌بایست تأییدیه ضوابط پایش تصویری اعلامی توسط حراست و معاونت امنیتی انتظامی فرمانداری تهران را اخذ نمایند.

۶-  هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۷-  کمیسیون عالی معاملات دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار بوده و در این صورت سپرده‌ها مستردد خواهد شد.

۸-  مبلغ پیش پرداخت حداکثر ۲۵% مورد معامله بوده و پرداخت آن بعد از اخذ ضمانتنامه بانکی به همان مبلغ میسر خواهد بود.

۹-  ضمانت حسن انجام تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی و به میزان ۵% قرارداد می‌باشد.

۱۰-        شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری می‌باشد.

۱۱-        آدرس محل دریافت اسناد و نقشه‌های طرح و تحویل پاکت‌ها: اتوبان شهید هاشمی، صالح آبادغربی، خیابان شهید کلهر، خیابان شهید رحیمی خرسند، نبش کوچه شهید صالح آبادی، پلاک ۹۶، طبقه ۲، امور مالی دهیاری صالح آبادغربی

۱۲-        زمان گشایش پاکت‌ها: ۰۲/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰ واقع در محل دهیاری صالح آبادغربی

·      هرگونه کسورات قانونی شامل بیمه و مالیات تکلیفی بر عهده پیمانکار می‌باشد و می‌بایست در قیمت پیشنهادی لحاظ گردد.