۳۲۹۴ مناقصه – شرکت معدنی و صنعتی گهرهمکار – احداث کلبه چوبی با متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع

آگهی فراخوان شناسایی سازندگان کلبه چوبی   شرکت معدنی و صنعتی گهرهمکار(سهامی خاص) در نظر دارد جهت احداث یک واحد کلبه چوبی در محدوده ۲۰ کیلومتری جاده سیرجان – شیراز از میان سازندگان تخصصی سازه‌های چوبی جهت ارسال پیشنهادات و رزومه کاری دعوت به عمل آورد. لذا از کلیه واجدین شرایطی که توانایی احداث کلبه […]

آگهی فراخوان شناسایی سازندگان کلبه چوبی

 

شرکت معدنی و صنعتی گهرهمکار(سهامی خاص) در نظر دارد جهت احداث یک واحد کلبه چوبی در محدوده ۲۰ کیلومتری جاده سیرجان – شیراز از میان سازندگان تخصصی سازه‌های چوبی جهت ارسال پیشنهادات و رزومه کاری دعوت به عمل آورد.

لذا از کلیه واجدین شرایطی که توانایی احداث کلبه چوبی با متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع با مشخصات زیر را دارند دعوت می‌شود علاوه بر ارسال تصاویر پروژه‌های احداث شده خود با ذکر مکان، محل احداث، طرح و پلان پیشنهادی خود را جهت ساخت سازه مذکور(کلبه چوبی) به صورت فایل pdf نهایتاً تا ۱۰ روز از تاریخ چاپ این آگهی به آدرس ایمیل: GHCO@goharhamkar.ir و یا شماره واتساپ: ۰۹۱۳۱۴۵۶۱۴۸ ارسال نمایند.

مشخصات سازه:

متراژ ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع

ارتفاع دیوار تا سقف ۲۸۰ تا ۳۰۰ سانتی متر سقف به صورت شیروانی یا گنبدی

جانمایی سرویس بهداشتی و آشپزخانه در داخل سازه جانمایی تراس از جنس چوب

 جزییات اتصال قطعات چوبی به یکدیگر

لوله کشی و برق کشی به صورت توکار

چوب پیشنهادی جهت اجرای سازه مقاوم به شرایط محیطی و عدم ایجاد تاب، موج و ترَک تا حداقل ۵ سال پس از تحویل پروژه.

نکته: پیشنهاد دهنده در طراحی و ساخت کلبه چوبی به صورت یک طبقه، نیم دوبلکس یا دوبلکس آزاد بوده و اولویت کارفرما در انتخاب مجری سرعت اجرای طرح و کیفیت ساخت می‌باشد.

لذا از سازندگانی که توانایی اجرای پروژه کمتر از ۲ ماه را داشته باشند دعوت به عمل می‌آید.