۳۳۰۲ مناقصه – شرکت پتروشیمی بوعلی سینا – طراحی مجدد و ساخت مکانیکال سیل پمپ‌های مجتمع

 تجدید مناقصه عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد طراحی مجدد و ساخت مکانیکال سیل پمپ‌های مجتمع خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، سایت ۴ از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی و فنی به اشخاص توانمند و واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید. […]

 تجدید مناقصه عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد طراحی مجدد و ساخت مکانیکال سیل پمپ‌های مجتمع خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، سایت ۴ از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی و فنی به اشخاص توانمند و واجد شرایط در این زمینه واگذار نماید.

۱-   مهلت دریافت اسناد مناقصه: ده روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشانی مندرج در بند ۵

۲-   آخرین‌مهلت تسلیم پاکت‌های مناقصه (الف، ب، ج) و ارزیابی کیفی: ده روز پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد مناقصه به نشانی مندرج در بند ۵

۳-   مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۶٫۰۳۶٫۹۸۰٫۸۰۰ (شش میلیارد و سی و شش میلیون و نهصد و هشتاد هزار و هشتصد) ریال به‌صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا سپرده نقدی در وجه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا می‌باشد.

۴-   زمان گشایش پاکت‌های مناقصه: زمان گشایش یک هفته بعد از آخرین‌مهلت ارائه پیشنهادها می‌باشد.

۵-   متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه بعد از انتشار آگهی نوبت دوم به نشانی سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی WWW.BSPC.IR مراجعه نمایند.

 

 

 

 روابط عمومی

 شرکت پتروشیمی بوعلی سینا