۳۳۱۳ مناقصه – شركت گاز استان خراسان رضوي – نصب کنتور و رگلاتور در سطح مناطق گازرسانی غرب مشهد

آگهی مناقصــه عمـومي ۱-مناقصه‌گزار: شركت گاز استان خراسان رضوي  ۲-موضوع مناقصه: نصب کنتور و رگلاتور در سطح مناطق گازرسانی غرب مشهد (مناطق ۳ و ۴ و ۷ و ۹ و ۱۰)  ۳- شرايط اولیه متقاضيان: الف- دارا بودن رتبه در رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه ب- دارا بودن ظرفيت خالي ارجاع […]

آگهی مناقصــه عمـومي

۱-مناقصه‌گزار: شركت گاز استان خراسان رضوي

 ۲-موضوع مناقصه: نصب کنتور و رگلاتور در سطح مناطق گازرسانی غرب مشهد (مناطق ۳ و ۴ و ۷ و ۹ و ۱۰)

 ۳- شرايط اولیه متقاضيان:

الف- دارا بودن رتبه در رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه

ب- دارا بودن ظرفيت خالي ارجاع كار

ج- دارا بودن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

د- ثبت‌نام در سایت www.setadiran.ir و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي

‏۴- مدت اعتبار پيشنهادها: از تاريخي كه براي تسليم آن در فراخوان ذکرشده تا مدت سه ماه مي­بايست معتبر باشد.‏

۵- مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: ۱٫۹۳۹٫۵۵۰٫۰۰۰ ریال (يك ميليارد و نهصد و سی و نه ميليون و پانصد و پنجاه هزار ریال) مي­باشد كه مي‌بايست بر اساس يكي از تضامين قابل‌قبول وفق آیین‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ تهيه گردد و حتماً اصل آن قبل از آخرین‌مهلت ارائه پيشنهاد قيمت به‌صورت دستي تحويل دفتر حراست شركت گاز استان خراسان رضوي واقع در مشهد، بلوار خيام، نبش تقاطع ارشاد، طبقه همكف گردد.

۶- مهلت اعلام آمادگي و دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۲۰/۰۵/۱۴۰۰ لغايت ۳۰/۰۵/۱۴۰۰

۷- آخرین‌مهلت بارگذاری اسناد و ارائه پيشنهاد قيمت: ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۰

۸- پيشنهادهاي واصله در ساعت ۱۱:۰۰ مورخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۰ در كميسيون مربوطه باز و خوانده مي‌شود و حضور پیشنهاددهندگان و يا يك نفر نماينده مجاز آن‌ها با همراه داشتن معرفی‌نامه ممهور به مهر شركت در جلسه آزاد است.

۹- یادآور می‌گردد کلیه مراحل مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۱۰- رعايت قانون حداكثر استفاده از توان توليدي و خدماتي كشور و حمايت از كالاي ايراني و ماده ۵ قانون مذکور الزامي است و صرفاً مؤسسات و شركت‌هاي ايراني ثبت‌شده در فهرست توانمندي‌هاي مندرج در سامانه توانيرمجاز مي‌باشد.

شايان ذكر است دسترسي به متن اين آگهي، در سايت WWW.nigc-khrz.ir امکان‌پذیر بوده و در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر با تلفن: ۳۷۰۷۲۲۱۲-۰۵۱ تماس بگيريد.

 روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي