۳۳۱۷ مناقصه – شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد – تهیه مصالح و خط‌کشی محوری با رنگ سرد ترافیکی

                                          آگهي مناقصه عمومی ۱-   کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-   موضوع مناقصه: تهیه مصالح و خط‌کشی محوری با رنگ سرد ترافیکی. ۳-   مبلغ برآورد: ۶٫۸۹۹٫۷۵۰٫۰۰۰ ریال (شش میلیارد و […]

                                       

 

آگهي مناقصه عمومی

۱-   کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-   موضوع مناقصه: تهیه مصالح و خط‌کشی محوری با رنگ سرد ترافیکی.

۳-   مبلغ برآورد: ۶٫۸۹۹٫۷۵۰٫۰۰۰ ریال (شش میلیارد و هشتصد و نود و نه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال)، به‌صورت صد در صد نقد و بر اساس فهرست‌بهای ترافیکی پیش‌بینی مي­گردد.

۴-    مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: مبلغ تضمين شركت در مناقصه ۳۴۴٫۹۸۷٫۵۰۰ ریال (سیصد و چهل و چهار میلیون و نهصد و هشتاد و هفت هزار و پانصد ریال) مي‌باشد كه به‌صورت واریز فیش نقدی و یا ارائه ضمانتنامه بانکی به دستگاه مناقصه‌گزار تسليم گردد.

۵-   مدت‌زمان اجرای کار: شش ماه شمسی

۶-    محل، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۰ تا ۰۹/۰۶/۱۴۰۰ به تارنمای www.ets.mashhad.ir، مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه تأمین‌کنندگان و تأیید از سوی دستگاه مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-   محل / زمان تحویل پیشنهادات: آخرین‌مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۰ مي‌باشد.

۸-   محل/زمان گشایش پیشنهادات: ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۰، انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف، سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

 متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.