۳۳۲۸ مناقصه – مؤسسه ثارا… – خرید یک دستگاه پمپ بتن دکل شوئینگ ۴۲ متری با تجهیزات کامل

آگهی مناقصه عمومی (فراخوان نخست) مؤسسه ثارا… از مؤسسات وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نظر دارد یک دستگاه پمپ بتن دکل شوئینگ ۴۲ متری با تجهیزات کامل را از طریق مناقصه‌عمومی خریداری نماید. ۱- نام و نشانی کارفرما: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)- مؤسسه ثارا… به نشانی: کرمان، بلوار جهاد، خیابان مولوی، پلاک […]

آگهی مناقصه عمومی (فراخوان نخست)

مؤسسه ثارا… از مؤسسات وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نظر دارد یک دستگاه پمپ بتن دکل شوئینگ ۴۲ متری با تجهیزات کامل را از طریق مناقصه‌عمومی خریداری نماید.

۱- نام و نشانی کارفرما: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)- مؤسسه ثارا… به نشانی: کرمان، بلوار جهاد، خیابان مولوی، پلاک ۱۱۸، تلفن: ۳۲۲۶۷۱۵۰-۰۳۴ داخلی ۳۱۱۹ و دورنگار: ۳۲۲۲۵۳۸۵-۰۳۴

۲- موضوع مناقصه: خرید یک دستگاه پمپ بتن دکل شوئینگ ۴۲ متری با تجهیزات کامل

۳- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.

۴- تاریخ، مهلت، مبلغ و محل دریافت اسناد مناقصه: واجدین شرایط می‌توانند ضمن واریز مبلغ دو میلیون ریال به حساب شماره ۵۱۵۴۸۷۸۱۴۸۰۱۱ بانک سپه به نام واحد اجرائی ثارا…، در ساعت‌های اداری از تاریخ ۱۴/۰۶/۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰ نسبت به خرید و دریافت اسناد، از قسمت قراردادهای مدیریت فنی و مهندسی مؤسسه ثارا… واقع در آدرس مذکور در بند ۱ اقدام نمایند. اسناد و مدارک ارزیابی فقط به نماینده مناقصه گر با ارائه معرفی نامه معتبر شرکت با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.

۵-                    تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه: مناقصه‌گران بایستی پس از دریافت اسناد، حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۵/۰۶/۱۴۰۰، اسناد مربوطه را تکمیل و در پاکات لاک و مهر شده تحویل و رسید دریافت نمایند.