۳۳۳۲ مناقصه – شهرداری مشهد – خرید تابلوهای ترافیکی به همراه متعلقات.

  «آگهي مناقصه عمومي» ۱-    خریدار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-    موضوع مناقصه: خرید تابلوهای ترافیکی به همراه متعلقات. ۳-    مبلغ برآورد: ۱۵٫۰۲۴٫۶۳۰٫۰۰۰ ریال (پانزده میلیارد و بیست و چهار میلیون و ششصد و سی هزار ریال)، به‌صورت صد در صد نقد و بر اساس فهرست‌بهای ترافیکی پیش‌بینی مي­گردد. ۴-    […]

 

«آگهي مناقصه عمومي»

۱-    خریدار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-    موضوع مناقصه: خرید تابلوهای ترافیکی به همراه متعلقات.

۳-    مبلغ برآورد: ۱۵٫۰۲۴٫۶۳۰٫۰۰۰ ریال (پانزده میلیارد و بیست و چهار میلیون و ششصد و سی هزار ریال)، به‌صورت صد در صد نقد و بر اساس فهرست‌بهای ترافیکی پیش‌بینی مي­گردد.

۴-     مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: مبلغ۷۵۱٫۲۳۱٫۵۰۰ ریال (هفتصد و پنجاه و یک میلیون و دویست و سی و یک هزار و پانصد ریال) مي‌باشد كه به‌صورت واریز فیش نقدی و یا ارائه ضمانتنامه بانکی به دستگاه مناقصه‌گزار تسليم گردد.

۵-    مدت‌زمان اجرای کار: شش ماه شمسی

۶-     محل، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۰ تا ۲۹/۰۶/۱۴۰۰ به تارنمای www.ets.mashhad.ir ، مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه تأمین‌کنندگان و تأیید از سوی دستگاه مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-    محل / زمان تحویل پیشنهادات: آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۰ مي‌باشد.

۸-    محل/زمان گشایش پیشنهادات: ساعت :۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۰، انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف، سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

 متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.