۳۳۳۴ مناقصه – شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد – تأمين مواد غذايي و مديريت طبخ و توزيع و اداره رستوران پالايشگاه و شهرك براي مدت يك‌سال

شركت ملي گاز ايران شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد (S.G.P.C) فراخوان تجدید مرتبه اول ارزیابی کیفی مناقصه عمومي (يك مرحله‌اي) ۱- شماره و موضوع مناقصه: تجدید مرتبه اول فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه شماره ۹۹۱۰۲۴ (تأمين مواد غذايي و مديريت طبخ و توزيع و اداره رستوران پالايشگاه و شهرك براي مدت يك‌سال)با شماره فراخوان ۲۰۰۰۰۹۲۱۳۴۰۰۰۱۰۶ […]

شركت ملي گاز ايران

شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد (S.G.P.C)

فراخوان تجدید مرتبه اول ارزیابی کیفی مناقصه عمومي (يك مرحله‌اي)

۱- شماره و موضوع مناقصه: تجدید مرتبه اول فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه شماره ۹۹۱۰۲۴ (تأمين مواد غذايي و مديريت طبخ و توزيع و اداره رستوران پالايشگاه و شهرك براي مدت يك‌سال)با شماره فراخوان ۲۰۰۰۰۹۲۱۳۴۰۰۰۱۰۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد).

۲- نام و نشاني مناقصه‌گزار: استان خراسان رضوي، كيلومتر ۱۶۵ جاده مشهد/سرخس، شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد.

۳- شرايط مناقصه‌گر: كليه شركت‌هاي داراي رتبه ۵(پنج)گواهينامه صلاحيت اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي دركد فعاليت آشپزخانه و رستوران كه در ارزيابي كيفي مرتبط، امتياز لازم را وفق معيارهاي اعلام شده كسب نمايند. با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها رتبه شرکت پیمانکاری در گواهينامه تأیید صلاحيت اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي درج نشده است مناقصه‌گرانی که از این استان‌ها دارای گواهی صلاحیت می‌باشند موظفند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان محل صدور گواهینامه مراجعه و نسبت به دریافت رتبه خود به صورت کتبی اقدام و هنگام بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی علاوه بر گواهینامه صلاحیت، اعلامیه کتبی رتبه‌بندی را نیز بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است در صورت عدم بارگذاری اعلام رتبه توسط مناقصه‌گر، به هیچ عنوان به فرم‌های ارزیابی کیفی مناقصه‌گر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴- مهلت و آدرس دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۲۴/۰۶/۱۴۰۰، متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(سامانه ستاد) به آدرس https://www.setadiran.ir اسناد استعلام ارزیابی کیفی را دریافت و در مناقصه شرکت نمایند، لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از جمله ارزیابی کیفی (از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه) و سایر مراحل مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد) انجام خواهد شد، بدیهی است اسناد مناقصه پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی به مناقصه‌گران تأیید شده از طریق سامانه ستاد ارسال خواهد شد.

متقاضيان بعد از دريافت استعلام ارزيابي مي‌بايست حداكثر تا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۰۷/۰۷/۱۴۰۰ استعلام ارزيابي تكميل شده را به همراه مدارك مورد نياز در سامانه مذکور بارگزاری و ارسال نمایند.

۵ مبلغ برآورد مناقصه: مبلغ ۴۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (چهارصد و سی میلیارد ریال).

۶- زمان گشايش پاكت‌ها: پاكت‌هاي مناقصه رأس ساعت ۱۰:۰۰ مورخ ۲۸/۰۷/۱۴۰۰ در حضور پيشنهاد دهندگان و با حداقل ۲ پيشنهاد قيمت گشايش خواهد يافت. لازم به ذكر است تاريخ اعلام شده در خصوص گشايش پيشنهادهاي قیمت قطعي نبوده و با توجه به روند ارزيابي کیفی امكان تغيير تاریخ وجود خواهد داشت.