۳۳۵۱ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق اهواز – نیروگاه رامین – تهیه و ساخت تسمه‌های نگهدارنده بویلر

آگهی مناقصه عمومی شماره (۳۰/۱۴۰۰) یک مرحله‌ای نوبت اول هنگام خرید وسایل برقی تجهیزاتی را انتخاب کنیم که مصرف برق کمتر و بازده بالاتری دارند. شرکت مدیریت تولید برق اهواز – نیروگاه رامین در نظر دارد تهیه و ساخت تسمه‌های نگهدارنده بویلر واحد شماره ۶ خود را از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکت‌های واجد […]

آگهی مناقصه عمومی شماره (۳۰/۱۴۰۰)

یک مرحله‌ای

نوبت اول

هنگام خرید وسایل برقی تجهیزاتی را انتخاب کنیم که مصرف برق کمتر و بازده بالاتری دارند.

شرکت مدیریت تولید برق اهواز – نیروگاه رامین در نظر دارد تهیه و ساخت تسمه‌های نگهدارنده بویلر واحد شماره ۶ خود را از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکت‌های واجد شرایط که سابقه کار مرتبط با موضوع مناقصه را داشته باشد واگذار نماید.

لذا از شرکت‌هایی که توانایی انجام کار مذکور را دارا می‌باشند دعوت به عمل می‌آید از تاریخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۰ لغایت ۱۸/۰۷/۱۴۰۰ جهت دریافت فرم‌های ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه با به همراه داشتن درخواست کتبی معتبر، مدارک ذیل(در قالب دو لوح فشرده) و فیش واریزی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک‌میلیون) ریال به‌حساب سیبا به شماره ۰۱۰۷۸۳۳۳۶۶۰۰۳ بانک ملی ایران در وجه شرکت مدیریت تولید برق اهواز – نیروگاه رامین (غیرقابل استرداد و واگذاری به غیر) به آدرس: اهواز، کیلومتر ۲۰ جاده مسجدسلیمان، شرکت مدیریت تولید برق اهواز  نیروگاه رامین (اداره قراردادها) و یا به آدرس: تهران، میدان ولیعصر(عج)، بالاتر از خیابان ولیعصر، کوچه شهید شهامتی، پلاک ۲۳، واحد ۴ مراجعه نمایند.

ضمناً شماره تلفن ۴-۳۴۴۴۹۰۴۱-۰۶۱ (داخلی ۴۸۱۷) آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت‌های محترم می‌باشد.

الف  مدارک مورد نیاز: اساسنامه شرکت، آگهی تأسیس، آخرین تغییرات اعضای هیأت مدیره که دو سال از آن نگذشته باشد، کپی از تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی(پشت و رو) و کارت پایان خدمت (پشت و رو) تمامی اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و عوامل اجرایی.

ب-نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای

ج-تاریخ و ساعت تحویل پاکات: روز شنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر

د-تاریخ و ساعت افتتاح پاکات: روز شنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۴:۰۰

ه- محل تأمین اعتبار: از محل بودجه تعمیرات اساسی می‌باشد.

چ- تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد میلیون) ریال می‌باشد که بر اساس آخرین آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی می‌بایست تهیه و تسلیم گردد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.

-حق الدرج دو نوبت آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.               

 

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اهواز- نیروگاه رامین

www.raminpower.ir