۳۳۷۴ مناقصه – شركت گاز استان خراسان رضوي – تعمیرات ساختمانی ایستگاه‌های S.G.C و T.B.S

–مناقصه‌گزار: شركت گاز استان خراسان رضوي  ۲-موضوع مناقصه: تعمیرات ساختمانی ایستگاه‌های S.G.C و T.B.S شمال استان خراسان رضوی ۳- شرايط اوليه متقاضيان: الف- دارا بودن رتبه در رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه ب- دارا بودن ظرفيت خالي ارجاع كار ج- دارا بودن گواهينامه تأييد صلاحيت ايمني از اداره تعاون، كار و […]

مناقصه‌گزار: شركت گاز استان خراسان رضوي

 ۲-موضوع مناقصه: تعمیرات ساختمانی ایستگاه‌های S.G.C و T.B.S شمال استان خراسان رضوی

۳- شرايط اوليه متقاضيان:

الف- دارا بودن رتبه در رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه

ب- دارا بودن ظرفيت خالي ارجاع كار

ج- دارا بودن گواهينامه تأييد صلاحيت ايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي

د- ثبت‌نام در سايت www.setadiran.ir و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي

‏۴- مدت اعتبار پيشنهادها: از تاريخي كه براي تسليم آن در فراخوان ذکرشده تا مدت سه ماه مي‌بايست معتبر باشد.‏

۵- مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: ۵٫۴۷۶٫۹۵۰٫۰۰۰ (پنج میلیارد و چهارصد و هفتاد و شش میلیون و نهصد و پنجاه هزار ريال) مي‌باشد كه مي‌بايست براساس يكي از تضامين قابل قبول وفق آيين‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ تهيه گردد و حتماً اصل آن قبل از آخرین مهلت ارائه پيشنهاد قيمت به‌صورت دستي تحويل دفتر حراست شركت گاز استان خراسان رضوي واقع در مشهد، بلوار خيام، نبش تقاطع ارشاد، طبقه همكف گردد.

۶- مهلت اعلام آمادگي و دريافت اسناد مناقصه: از تاريخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۰ لغايت پایان وقت اداري ۱۵/۰۸/۱۴۰۰

۷- آخرين مهلت بارگذاری اسناد و ارائه پيشنهاد قيمت: ساعت ۱۶:۳۰ صبح مورخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۰

۸- پيشنهادهاي واصله در ساعت ۰۹:۳۰ مورخ ۲۶/۰۸/۱۴۰۰ در كميسيون مربوطه باز و خوانده مي‌شود و حضور پيشنهاد دهندگان و يا يك نفر نماينده مجاز آن‌ها با همراه داشتن معرفينامه ممهور به مهر شركت در جلسه آزاد است.

۹- يادآور مي‌گردد كليه مراحل مناقصه از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۱۰-رعایت قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی الزامی است و ماده ۵ قانون مذکور و صرفاً مؤسسات و شرکت‌های ایرانی ثبت‌شده در فهرست توانمندی‌های مندرج در سامانه توانیران مجاز می‌باشد.

شايان ذكر است دسترسي به متن اين آگهي، در سايت WWW.nigc-khrz.ir امکان‌پذیر بوده و در صورت نياز به كسب اطلاعات بيشتر با تلفن: ۳۷۰۷۲۲۱۲-۰۵۱ تماس بگيريد.

 روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي

شناسه: ۱۲۱۴۲۰۷