۳۳۷۸ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – احداث فضای سبز و سیستم آبیاری قطره‌ای

  “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲۱ صورتجلسه ‌شماره ۲۲/۸۴۹ مورخ ۲۰/۰۵/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: ۱- […]

 

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲۱ صورتجلسه ‌شماره ۲۲/۸۴۹ مورخ ۲۰/۰۵/۱۴۰۰ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجد شرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱- موضوع: احداث فضای سبز و سیستم آبیاری قطره‌ای به ‌ازای هر مترمربع سطح کاشته‌شده.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی (روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۰۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۵ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴-  نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس، تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۱۴۵٫۴۰۵٫۱۴۴٫۳۳۶(یکصد و چهل ‌و پنج ‌میلیارد و چهارصد و پنج ‌میلیون‌ و یکصد و چهل ‌و چهار ‌هزار و سیصد و سی ‌و شش) ریال، براساس فهرست‌بهای سال ۱۴۰۰٫

۷- تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند (الف) ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۶٫۸۰۹٫۰۰۰٫۰۰۰ (شش میلیارد و هشتصد و نه ‌میلیون‌) ریال.

۸- مجوز فعالیت: رشته کشاورزی دارای حداقل پایه ۴ صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.

۹-   در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۳۹۹ در پاکت “اسناد ارزیابی کیفی” الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرایند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰-        دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۰٫

۱۱-           تحویل پاکت اسناد ارزیابی کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۰ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲ – به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۰ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲-        زمان و محل گشایش پاکت اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۹/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳-        زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴-        هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۶۰۰٫۰۰۰ (ششصد هزار) ریال است.

۱۵-        مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

 

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس

۱۶-        سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.