۳۳۸۳ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۵۰۰ دستگاه ساعت هوشمند سامسونگ مشکی

  آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۷/۱۴۰۰ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۵۰۰ دستگاه ساعت هوشمند سامسونگ مشکی مدل (GalaxyWatch3 SM- R840 45mm) خود را از طریق برگزاری مناقصه عام یک مرحله‏‌ای و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست نسبت به خرید از داوطلبان واجد شرایط اقدام […]

 

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۷/۱۴۰۰ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۵۰۰ دستگاه ساعت هوشمند سامسونگ مشکی مدل (GalaxyWatch3 SM- R840 45mm) خود را از طریق برگزاری مناقصه عام یک مرحله‏‌ای و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست نسبت به خرید از داوطلبان واجد شرایط اقدام نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۰ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ نسبت به واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک‌میلیون ریال) اقدام (به واریزی‌های بدون شناسه ترتیب اثر داده نخواهد شد) و متعاقباً جهت دریافت اسناد به پایگاه جامع اطلاع‌رسانی معاملات همراه اول (www.tamin.mci.ir) مراجعه نمایند. سپس اسناد مذبور را مهر و امضاء کرده و ضمن بارگذاری در پایگاه مذکور به ضمیمه پیشنهاد قیمت خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۹/۱۴۰۰، اسناد را به‌صورت فیزیکی نیز (در داخل پاكات سربسته و ممهور به مهر شركت) به دبیرخانه مرکزی همراه اول نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه همکف تسلیم نمایند.

کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۶:۰۰ در طبقه سوم برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد ريال) می‏باشد که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارائه گردد. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد بازرگانی با شماره تلفن ۸۸۶۴۰۸۱۰ و یا آدرس ایمیل r.tahmasebi@mci.ir (آقای طهماسبی) و در خصوص خرید اسناد و یا نحوه بارگذاری اسناد بر روی سایت با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۱۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سامانه تأمین‌کنندگان همراه اول مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سامانه اقدام نمایند.