۳۵۸۴ مناقصه – شرکت پتروشیمی ایلام – انجام تشریفات گمرکی

آگهی فراخوان شناسایی و ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران موضوع مناقصه: انجام تشریفات گمرکی واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت، مرجوعی، ترخیص کالا و سایر امور مربوطه شماره مناقصه: ILPC-T-01-010 شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد انجام تشریفات گمرکی واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت، مرجوعی، ترخیص کالا و سایر امور مربوطه با […]

آگهی فراخوان شناسایی و ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران

موضوع مناقصه: انجام تشریفات گمرکی واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت، مرجوعی، ترخیص کالا و سایر امور مربوطه

شماره مناقصه: ILPC-T-01-010

شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد انجام تشریفات گمرکی واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت، مرجوعی، ترخیص کالا و سایر امور مربوطه با برآورد حدودی (۳۰ میلیارد ریال) را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای واگذار نماید.

لذا جهت ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران بدین‌وسیله از شرکت‌های واجد‌شرایط دعوت می‌گردد در صورت تمايل به شرکت در اين مناقصه، از تاریخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۱ به سامانه الکترونیکی معاملات شرکت پتروشیمی ایلام به نشانی samim.ilampetro.com مراجعه و نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی اقدام و حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۹/۰۵/۱۴۰۱ مدارک ارزیابی‌کیفی را تکمیل و در سامانه مذکور بارگذاری نمایند. 

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جامع معاملات شرکت پتروشیمی ایلام انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، ابتدا در سامانه ثبت‌نام نمایند.

اسناد مناقصه پس از برگزاری فرآیند ارزیابی‌کیفی و ارسال دعوت‌نامه، از طریق سامانه الکترونیکی معاملات به مناقصه‌گران واجد صلاحیت ارسال خواهد شد.

مناقصه‌گر لازم است توانایی تودیع ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به میزان (یک میلیارد ريال) را داشته باشد (در مرحله ارزیابی‌کیفی نیاز به ارائه ضمانتنامه نمی‌باشد)

آدرس: ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، مجتمع پتروشیمی ایلام

پایگاه اطلاع‌رسانی جامع معاملات: samim.ilampetro.com

تلفن: ۳۲۷۲۳۹۴۸-۰۸۴ فکس: ۳۲۷۲۳۹۴۸-۰۸۴ کدپستی: ۶۹۳۶۱۵۹۷۰۰

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه آمده است.