۳۵۹۱ مناقصه – شرکت پتروشیمی ایلام – خريد خوراک (برش سبک نفتا)

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای موضوع مناقصه: خريد خوراک (برش سبک نفتا) شماره مناقصه: ILPC-P-01-005   شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد خوراک مورد نیاز واحد‌الفین خود را مطابق مشخصات درج شده در اسناد مناقصه را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای خریداری نمایند. لذا از کلیه واجدین شرایط دعوت […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای

موضوع مناقصه: خريد خوراک (برش سبک نفتا)

شماره مناقصه: ILPC-P-01-005

 

شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد خوراک مورد نیاز واحد‌الفین خود را مطابق مشخصات درج شده در اسناد مناقصه را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای خریداری نمایند.

لذا از کلیه واجدین شرایط دعوت می‌گردد در صورت تمایل به شرکت در این مناقصه با در دست داشتن معرفی‌نامه رسمی و ارائه کارت شناسایی معتبر در جلسه گشایش پیشنهادات که رأس ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۴۰۱ در محل مجتمع پتروشیمی ایلام به آدرس ذیل تشکیل می‌گردد حضور یافته و پاکت‌های پیشنهادات خود را تحویل نمایند.

 

·     مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (۱۰ میلیارد ریال) و نوع تضمین، ضمانتنامه بانکی یا فیش واریز نقدی به‌حساب (شماره شبا IR070180000000001901137788 نزد بانک تجارت کد ۱۹۰۱۰) شرکت پتروشیمی ایلام می‌باشد.

·     اسناد مناقصه بر روی وب‌سایت پتروشیمی ایلام به آدرس www.ilampetro.com منوی کمیسیون معاملات زیر منوی مناقصه بارگذاری گردیده است.

·     سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه آمده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، مناقصه‌گران می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۷۲۳۹۴۸-۰۸۴ تماس حاصل فرمایند.

آدرس: ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، مجتمع پتروشیمی ایلام

وب‌سایت: www.ilampetro.com

پورتال اطلاع‌رسانی و برگزاری الکترونیکی معاملات: samim.ilampetro.com

فکس: ۳۲۷۲۳۹۴۸-۰۸۴ ، کدپستی: ۶۹۳۶۱۵۹۷۰۰