۳۰۲۷ مناقصه – شرکت توسعه منابع انرژی توان – خدمات تهیه، طبخ و توزیع ناهار کارکنان

شرکت توسعه منابع انرژي توان در نظر دارد خدمات تهیه، طبخ و توزیع ناهار کارکنان خود را با شرايط ذيل از طريق مناقصه عمومي برای مدت یک‌سال به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های توانمند و صلاحیت‌دار که دارای سابقه فعالیت در این حوزه می‌باشند، دعوت به عمل مي‌آيد جهت تهيه اسناد […]

شرکت توسعه منابع انرژي توان در نظر دارد خدمات تهیه، طبخ و توزیع ناهار کارکنان خود را با شرايط ذيل از طريق مناقصه عمومي برای مدت یک‌سال به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های توانمند و صلاحیت‌دار که دارای سابقه فعالیت در این حوزه می‌باشند، دعوت به عمل مي‌آيد جهت تهيه اسناد و تحويل پاكات مناقصه برابر ملاحظات ذيل اقدام نمايند.

۱- ارایه مستندات مربوط به شرکت، سابقه فعالیت، اساسنامه، روزنامه رسمي و مشخصات كامل اعضاي هيأت مديره.

۲- مهلت دریافت اسناد مناقصه: ۱۵/۰۵/۹۹

۳- محل تهیه اسناد و تحویل پیشنهادات: تهران، خیابان پاسداران، میدان نوبنیاد، شرکت توسعه منابع انرژي توان، معاونت بازرگاني، مديريت خريد داخلي

۴- بهاي اوراق مناقصه: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال واريز به حساب جاری طلایی به شماره: ۱۱۷۷۸۰۰۶۲۶۸۰۲ نزد بانك سپه شعبه  شهيد چمران كد ۱۱۷۷، به نام شركت توسعه منابع انرژي توان .

۵- اسناد مناقصه در قبال ارایه معرفي نامه تحويل مي‌گردد.

۶- یک فقره ضمانتنامه معتبر یا چک تضمین شده بانکی به مبلغ یک میلیارد ریال (۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال) در وجه شرکت توسعه منابع انرژی توان (به پيشنهاد هايي كه فاقد سپرده و امضاء، مشروط  و مخدوش و پس از انقضاء مهلت مقرر واصل شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد)

۷- تلفن تماس جهت هماهنگی وکسب اطلاعات بیشتر: ۲۲۵۸۲۴۲۱-۰۲۱

۸- هزينه چاپ آگهي در روزنامه به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۹-  شرکت در رد هریک یا تمام پیشنهادات مختار است.

۱۰- آخرین مهلت ارسال پاکات ساعت ۱۴:۰۰ روز ۲۵/۰۵/۹۹ می‌باشد.

۱۱- ساير اطلاعات مربوط به مناقصه، در اسناد مناقصه مندرج مي‌باشد.