۳۰۴۵ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – نگهداری فضای سبز کلیه ساختمان‌ها

بسمه‌تعالی آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،نگهداری فضای سبز کلیه ساختمان‌های خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه:نگهداری فضای سبز کلیه ساختمان‌های اتاق بازرگانی ایران محل اجرا: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی، اتاق بازرگانی، […]

بسمه‌تعالی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،نگهداری فضای سبز کلیه ساختمان‌های خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه:نگهداری فضای سبز کلیه ساختمان‌های اتاق بازرگانی ایران

محل اجرا: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ساختمانهای مندرج در اسناد مناقصه

مدت قرارداد:یک‌سال شمسی

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۳ روز

شماره تماس جهت هماهنگی به منظور دریافت اسناد مناقصه: ۸۵۷۳۲۶۱۴  جناب آقای مهندس ایزدی

بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اسناد مناقصه صرفاً از طریق ایمیل در دسترس متقاضیان قرار می­گیرد. لذا مقتضی است شرکت کنندگان، تصویر درخواست کتبی دارای امضاء و مهر شده خود را به ایمیل tendercom@iccima.ir ارسال نمایند؛ تا از این طریق نسبت به ارسال اسناد، اقدامات لازم صورت پذیرد.

مناقصه‌گران جهت اطلاع از حجم کاری، می­توانند با هماهنگی کارفرما جهت بازدید از محل پروژه و شرایط موجود در آن اقدام نمایند. بازدید پس از هماهنگی تلفنی از طریق شماره­ ۸۵۷۳۲۶۱۴، صرفاً در روزهای سه‌شنبه مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۹۹ و ۱۱/۰۶/۱۳۹۹ از ساعت ۰۸:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ امکان پذیر می­باشد.

مهلت ارسال پاکات و پیشنهادات: پاکات می­بایست تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵:۰۰) روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۶/۱۳۹۹به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، شماره ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارسال و به دبیرخانه کمیسیون معاملات (مستقر در طبقه ششم ساختمان مرکزی) تحویل شود.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵ درصد رقم پیشنهادی قرارداد سالیانه می‌باشد که صرفاً به یکی از دو شکل ذیل قابل ارائه می‌باشد: ۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ۲- واریز نقدی وجه مربوط به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ (شناسه واریز – ۹۹۰۰۰۸۰۱۲۷۱۵۴ ) بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران شماره شبا (IR460120000000001515115115)