۳۰۹۶ مناقصه – شركت معدنی و صنعتی گل‌گهر – خرید، نصب و راه اندازی و تست شبکه ساختمان آموزش شرکت

آگهي استعلام  عمومي تجدید شده شماره ۱۱/۹۹/س   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد”خرید، نصب و راه اندازی و تست شبکه ساختمان آموزش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در دانشگاه پیام نور ” را از طريق برگزاري استعلام عمومي به شركت پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد. لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت […]

آگهي استعلام  عمومي تجدید شده شماره ۱۱/۹۹/س

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد”خرید، نصب و راه اندازی و تست شبکه ساختمان آموزش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در دانشگاه پیام نور ” را از طريق برگزاري استعلام عمومي به شركت پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد.

لذا كليه متقاضيان مي‌توانند جهت اخذ اسناد استعلام به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IRمراجعه و اسناد مذکور و دستورالعمل ارزيابي كيفي و فني  را به همراه فرم پرسشنامه ارزيابي تأمين كنندگان از قسمت مناقصه و مزايده  دانلود نمايند.مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰روزدوشنبه مــورخ۱۹/۰۸/۹۹در محــل دفتركميسيون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي‌باشد.

ضمناً بازديد از محل اجراي پروژه روزدوشنبه مورخ۱۲/۰۸/۹۹ براي متقاضيان بلامانع مي‌باشد، لازم به ذكر است شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در قبول و یا رد هر یک یا تمام پیشنهادات واصله بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد مجاز است.

 

 

مدیریت قراردادها و معاملات

شركت معدني وصنعتي گل گهر